IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В кои държави се кара най-много? България е учудващо напред

Тази класация може да е полезна, ако решите да купувате автомобил на старо

В кои държави шофьорите навъртат най-голям километраж на своите автомобили? Отговорът на този въпрос е ключов при покупката на "нов внос" кола, защото колкото по-голям е пробегът, толкова по-износени са компонентите и толкова по-голяма е вероятността от скъпи ремонти. Затова изследването на международната компания CarVertical, която се занимава с проверки на автомобилна история, буди сериозно любопитство. Особено с оглед на доста изненадващите резултати от него.
  
   
горубляне, пазар, втора ръка
  
       
Разбира се, проучването не отговаря директно на въпроса колко е средният годишен пробег във всяка държава. CarVertical борави с данни от колите, за които е правила проверки - а обявените за продажба на старо автомобили по правило имат по-висок пробег от средното. Но все пак данните са показателни. И ще ви накарат да имате едно наум за много изгодните оферти в Горубляне и Дупница с малък пробег. Когато знаете, че в Германия средният годишен пробег е 22 542 километра, и видите внесен оттам 16-годишен автомобил с едва 102,000 км на таблото, или става дума за рядко изключение, или за безскрупулна измама.
  
      
От Нидерландия до България: къде по колко се кара (ГАЛЕРИЯ):


  
    

 

 

 

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 1 година )
    Среден пробег 12 000км, в европа, но има и изключения. Аз лично 2 пъти през 2007 и 2017 си купих кола от Германия. На 7-8г. едната беше 189 000км, а другата 299 000км, говоря за бензин среден клас, не премиум марка. Дизел под 350к нямаше. Имаше и около 100к, но цените им бяха доста по-високи и от тези в България. Извод: искаш евтина кола- ще е на доста км и със забележки. Сега си поръчах чисто нова, да му.мисли купувача след 5год., щом и свърши гаранцията я продавам.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До #10 ( преди 1 година )
    Не съм този който питаш, но да споделя за условията за зареждане. Ако зареждаш по бързите зарядни сметката няма да излезе никога, ама никога. Сподели как комшията от 8мия етаж си зарежда електричката. Любопитно ми е!
  • #9
    2 rate up comment 7 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Хайде да ми обясниш ако пренебрегнем цената на електромобилите за които няма две мнения че са скъпи все още, защо смяташ че в България няма условия? Да ти припомня ли че България е единствената страна в която има седем пъти повече зарядни от препоръчаните от Европа? Да ти припомня ли, че вече сме изпълнили и препоръките за брой зарядни станции през 2030 година? Че на всеки 30-40 км има бърза зарядна станция, а заетостта им е под 5% И почти няма шанс да се засечеш с някой да направите опашка.
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 година )
    Не. Просто твърдя, че си фурнаджийска лопата и когато става въпрос, че сметката излиза за електромобили, които въртят по много километри на година, все обясняваш че въртиш по 150 км на седмица и никога няма да си избиеш парите, както и въглеродният отпечатък, защото въртиш по 80 хиляди километра откакто купиш 10-годишната Toyota corolla, докато я продадеш на 20 години за същите пари. Но иначе караш по 1000 километра без да спираш и се притесняваш за батерията на 300-500 хиляди километра.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това са фалшиви данни, според мен средно около 12 хиляди някъде.
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Проблема на електричките е, първо цена - калинка не бих си купил, има стотици причини за това и второ - няма условия в БГ. Не всички имат гараж с 16А за бавно зареждане. А за зарядни станции, по добре да не говорим. Иначе при равни условия, винаги бих предпочел електричка.
  • #5
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Дизела ( преди 1 година )
    По толкова карат само гражданите.В бизнеса под 100 000 км не падаме за една година.
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пълен е батака какава екология с такъв огромен въглероден отпечатак ...
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Нашият мислител спейшълист визионер Теслю адреналинката електричка твърди че средно за ЕС годишния пробег е само 12000 км.
  • #2
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не е така. Има някаква измама тук. Според антиелектриците 70 000 км за които един електромобил изчиства въглеродния си отпечатък се изминават за 12 години, А тук обяснявате за три-четири години? Няма начин! Да не говорим че при зареждане с по-голям дял на възобновяема енергия, какъвто е настоящият казус в Европа, изчистването на въглеродния отпечатък става за 30-40 000 км, тоест още на втората година.