IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Спирането на нови автомобили с ДВГ през 2035 г. ще бъде преразгледано

Победителият в евроизборите - Европейската народна партия, иска промяна

Европейската народна партия (ЕНП) - най-голямата законодателна група в Европейския парламент, иска да преосмисли спирането на новите автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2035 г. Това беше обявено още преди изборите, а сега вече се подготвят и конкретни действия, съобщават медиите в Италия.


вредни емисии


Първият трус, предвещаващ евентуална нова промяна, се случи преди година, когато Франс Тимерманс - един от алхитектите Зелената сделка, напусна Европейската комисия. Сега, след като ЕНП спечели най-големия дял от всички законодателни групи на изборите за Европейски парламент миналия месец (188 места от общо 720 депутати), нейното влияние в Асамблеята на ЕС е силно, а един от основните приоритети е „да се преразгледат правилата за намаляване на CO2 за нови автомобили и микробуси, за да се даде възможност за използване на алтернативни горива с нулеви емисии след 2035 г."

Самата забрана за продажба на нови автомобили с ДВГ след 2035 г. беше одобрена през миналата година. Европейската комисия обаче, подтикната от Германия, обеща да създаде законов път за продажба на нови автомобили, задвижвани единствено от „електронни горива“ (e-fuels). Това ще позволи на производителите да продължат да продават автомобили с двигатели с вътрешно горене, но от ново поколение, които ще работят със сертифицирани CO2 неутрални горива.

В проектодокумента не се уточнява как точно ще се ревизира политиката. Урсула фон дер Лайен, която принадлежи към групата на ЕНП, търси одобрението на мнозинството от депутатите в ЕС за втори мандат като председател на Европейската комисия и се нуждае от подкрепата на групата на ЕНП, за да осигури мнозинство.

Убеждаването на групи като социалистите и демократите, които се противопоставят на отслабването на европейските политики за борба с изменението на климата, няма да е лесно и много зависи от политическите баланси, които се установяват през последните седмици.


0 от 500
  • #18
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 4 месеца )
    Ала-бала. Само се дърлят. Ако стане с електромобили - стане. Ако не стане - ще си "признаят" грешката и ще са ****али местните производители. Според мен електромобилите с настоящата технология няма да прокопсат. Веднъж са пробвали преди век и не се е получило. Няма причина и сега да се получи. Хубавото е, че може градските автомобили като автобуси, таксита, доставчици да минат на ток, че те най-много замърсяват. За онези, дето си мислят за белите дробове...
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Клоуните от ЕС, пуснали немците с мощни коли дето замърсяват в пъти повече но видите ли били плъгин хибрид и на хартия 5 пъти по-малко, гоелеми мошенници и сега го отлагат да не фалират въпросните алчни корпорацийки които са дотирани яко от ЕС!
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Много забавно е колко ,е лесно да накараш някакви еко лумпппени да вярват,че електрическите коли,че ще спасят планетата.
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 14 ( преди 4 месеца )
    Няма да мога да цитирам, при положение че изопачаваш мои думи от само преди час. Когато обяснявах защо на личния си автомобил въртя само по 10 000 км въпреки, че по принцип въртя по 30-40 000 км годишно, Не ми ли обясни, че една баничарка може да ми замести служебния автомобил, личния автомобил, този на жената, микробуса и дори и кемпера с малки неудобства, за да не поддържам толкова автомобили? Няма универсален автомобил и универсално задвижване, запомни и спри да ми повтаряш думите като свои.
  • #14
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До турбо ( преди 4 месеца )
    И пак повтаряш моите думи и ми обясняваш Как нищо не разбирам. После обясняваш че водата е мокра за да може да кажеш повече верни твърдения. Аз да не съм писал, че парната машина е с вътрешно горене? Написал съм абсолютно същото като тебе и мога да цитирам. #11 До турбо ( преди 1 час )Не ти ли омръзна вече 10 години да коментираме че е водата е мокра ... Не забравяй че светът все още се захранва предимно от парни машини, които са двигатели с ВЪНШНО ГОРЕНЕ и вероятно ще го прави до края на ...
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 4 месеца )
    Още чакам читат в който твърдя,че баничарката върши работа за всички.Ти се опитваше да ми продадеш Тесла,даже ми изчисли колко ще "спестя".
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 4 месеца )
    Тесльо,парните машини са с външно горене.За лаик като теб е простено да не знаеш.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    хахаа... да сложим нова дата 2040-та, та да може и нея по-късно да я махнем... да живее двг :) Ясно е че електричките си имат ниша и ще я запълнят, ясно е че за някои те ще са по-изгодни или по-приятни като превоз. Но да се забраняват двг просто за да се правим на зелени е мега глупост и няма да успее скоро.
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До турбо ( преди 4 месеца )
    Не ти ли омръзна вече 10 години да коментираме че е водата е мокра и всички са съгласни с това? Кой е твърдял че електромобилите са подходящи или ще са подходящи за всичко И за всички? Не забравяй че светът все още се захранва предимно от парни машини, които са двигатели с външно горене и вероятно ще го прави до края на века. Няма и не може да има понятие универсален автомобил, колкото и да ме убеждаваш че една баничарка може да замести градски автомобил, микробус и кемпер.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 4 месеца )
    Доста различно от твоята версия : "тайно ползвали дизелови генератори да ги въртят когато няма вятър. Сметката излизала защото дизела го купували евтино и трети страни, а токът го продавали скъпо на правителството." Както казах и първия път - пасквил съчинен от технически неграмотен човек, който е прочел нещо, но не го е разбрал.