fallback

Електромобилите се развалят 1,5 пъти по-често от колите с ДВГ

Основните проблеми на електрифицираните модели са в софтуера и електронните системи

Електрическите превозни средства се развалят по-често от автомобилите с бензинови и дизелови експерти, установи изследване на експерти, цитирано от The Verge. Освен това, ремонтът на електромоболите се оказва истински проблем, защото в много от случаите не можете просто да вземете една електрическа коля и да я закарате в сервиз за ремонт.

Изследването е установило, че при 100 автомобила с двигатели с вътрешно горене има 180 случая на ремонт, докато за електрически автомобили и хибриди този показател е 266. Оказва се, че най-уязвимата точка на електрифицираните превозни средства е софтуерът.

The Verge определя съвременните електрически като „автомобили компютри на колела, които производителите се опитват да оборудват с възможно най-много и най-сложен софтуер“. Анализът на повредите показва, че софтуерът и управляваната електроника са основните причини за проблемите в „зелените“ машини.

Събеседникът на изданието - експертът от JD Power Франк Ханли, отбеляза, че електрическите автомобили и хибридите имат три пъти по-сериозни повреди от автомобилите с двигатели с вътрешно горене и коригирането на проблема изисква високо техническо ниво на обслужване, което не се среща винаги и навсякъде.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 1: Аз пък гледах друг филм: Tesla Model 3 Battery Replacement after 87,000 Miles - Honest Review. По принцип не е добра идея да се вярва на инфлуенсъри набълбукали се с акции на Тесла за по 400 долара, които са готови на всякакви лъжи и манипулации да вдигнат поне малко акциите. А още по-безсмислено е да разпространяваш тесла пропаганда безплатно, докато Илон Мъск груха с милиадри.
  • #3
    до 2 ( преди 4 месеца )
    Когато излязат роботизираните автономни таксита без шофьор, всички ще са Тесла, защото те са единствените, които притежават технологията за автономно управление, изградена на принципа video in - control out, т.е. изкуствен интелект в най-прекия смисъл. Останалите опитват с написан софтуер, картографиране, сензори, датчици, радари и лидари, но това прави автомобила много скъп и неефективен. FSD на Тесла ще стане задължителен за всички автомобили, както въздушните възглавници и коланите.
  • #2
    До 1 ( преди 4 месеца )
    Ако това беше обичайно щеше вече всяко трето такси да е Тесла
  • #1
    СМОГ ( преди 4 месеца )
    Даа и в момента тече поредицата Meet The Tesla That Wont Die: 430,000 Miles On One Battery! Episode 1 - за едно такси, което никога не е влизало в сервиз за обслужване. Нито веднъж за 690 хил. км.! С оригинална батерия. С оригинални мотори (малките мотори на не-performance версиите са бронирани). 690 хил. км за 0 (нула) пари - колата е с безплатно пожизнено зареждане. Само 1 (една) забележка - лек луфт на волана - карето на пръта се рециклира в TESLA SERVICE BULGARIA на Ломско шосе за 100 лв.
fallback
Последни