fallback

Електромобилите се развалят 1,5 пъти по-често от колите с ДВГ

Основните проблеми на електрифицираните модели са в софтуера и електронните системи

Електрическите превозни средства се развалят по-често от автомобилите с бензинови и дизелови експерти, установи изследване на експерти, цитирано от The Verge. Освен това, ремонтът на електромоболите се оказва истински проблем, защото в много от случаите не можете просто да вземете една електрическа коля и да я закарате в сервиз за ремонт.

Изследването е установило, че при 100 автомобила с двигатели с вътрешно горене има 180 случая на ремонт, докато за електрически автомобили и хибриди този показател е 266. Оказва се, че най-уязвимата точка на електрифицираните превозни средства е софтуерът.

The Verge определя съвременните електрически като „автомобили компютри на колела, които производителите се опитват да оборудват с възможно най-много и най-сложен софтуер“. Анализът на повредите показва, че софтуерът и управляваната електроника са основните причини за проблемите в „зелените“ машини.

Събеседникът на изданието - експертът от JD Power Франк Ханли, отбеляза, че електрическите автомобили и хибридите имат три пъти по-сериозни повреди от автомобилите с двигатели с вътрешно горене и коригирането на проблема изисква високо техническо ниво на обслужване, което не се среща винаги и навсякъде.

fallback
  • #24
    анонимен ( преди 4 месеца )
    А, Мите, не след милион, след два милиона километра са. Милион са циклите на зареждане-разреждане, които издържат. Язък ти за четенето във, и информативността от, Интеренет.
  • #23
    до 22 ( преди 4 месеца )
    100% си прав. И за двете неща. Скъпи са и трябва да се заменят след около милион километра. За 99,9999999% от населението това е всяка година! Кой може да си позволи такова нещо!? Късметлии сме тези, които караме по 15 хил. на година и този проклет консуматив ще ни изкара почти 67 години!
  • #22
    До 18 ( преди 4 месеца )
    Само да допълня.Батериите са консуматив,който струва много пари и се подменя след време.
  • #21
    До 20 ( преди 4 месеца )
    Аааа, сега разбрах! И мегапак батериите ще са качени на Старлинк сателитчетата, щото там наема на квадрат е по-евтин! И Мъск се смеел последен, най-вече на глупостите на фенчетата си!
  • #20
    До 19 ( преди 4 месеца )
    Не, бе, не си разбрал. Изкуственият интелект ще зарежда роботакситата за 10 евро на месец. Или пък може би беше обратното...
  • #19
    До 18 ( преди 4 месеца )
    Да, мегапак батериите са без пари, правят ги от речен пясък, с благородна цел, а не с цел печалба. Само да се уточните, теслазомбитата - тесла колите нямало да ги продава на печалба, щото от зареждането щяла да печели. Сега зареждането ще е 10 евро на месец, за да продават повече коли?Т.е. продават коли без печалба,за да подаряват зареждане без печалба,за да продават още повече коли без печалба!Даже през комунизъма не дрънкаха чак такива утопични глупости другари теслопотеци!
  • #18
    до 14 ( преди 4 месеца )
    А най-смешно ще изглеждат хората с ДВГ, когато в един прекрасен ден осъзнаят, че собственика на Тесла ще получи възможност да плаща месечен абонамент от, да речем 10 евро, и да зарежда, колкото пожелае на техните чарджъри в рамките на месец. Това ще се случи, когато инсталираната мощност от мегапак батерии е доста по-голяма в сравнение с днес, но е въпрос на време. А сега се опитай да отгатнеш и кои ще са най-евтините таксита в света? Правилно, тези на Тесла, ползващи техните мегапак батерии
  • #17
    до 14 ( преди 4 месеца )
    Вероятно още не можеш да проумееш какво ще се случи, когато във всяка една европейска страна бъдат инсталирани мегапак батерии? Правилно, в тях ще се акумулира енергията от солари, произвеждана от 11.00 до 16.00 часа, а после ще се продава на вас ..... на една друга цена. А всички вие, които веете лозунги против Тесла с всяка месечна сметка за ток ще наливате пари в джоба на бачо ви Илон, който има навик да се смее последен
  • #16
    до 14 ( преди 4 месеца )
    В рамките на последните три месеца Тесла увеличава инсталираната си мощност от мегапак батерии от 4 гигавата до над 9. Това е растеж от над 100% и не на годишна база, а на тримесечие. В тоя сектор те на практика имат монопол, защото никой не предлага такъв продукт за съхранение на енергия от ВЕИ. Ако не си достатъчно умен, за да разбереш какъв е тренда и в какво ще се превърне Тесла, няма как да ти се помогне.
  • #15
    q ( преди 4 месеца )
    Разбрахме най-добре 20 годищен пърдак без софтуер и електронни системи. Ако не беше тъжно щеше да е много смешно.
fallback
Последни