IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как да разберете, че генераторът в колата е повреден

Задължително следете признаците, за да не изпаднете в трудна ситуация

Ръководител на верига от автомобилни сервизи разкри какви могат да бъдат причините за излизане от строя на генератора на автомобила. Това е една от най-коварните повреди, тъй като колата обикновено не спира веднага, а след време. И това може да стане на място, където шофьорът трудно ще получи помощ.


генератор


По тази причина е добре да се позната признаците за проблеми в системата. Една от тях е външен шум от двигателното отделение, например свистене или шумолене. По-слабо светещи фарове или вътрешно осветление, както и примигващи светлини на арматурното табло също ще показват проблем с генератора.

Ако има повреда в генератора, то трябва да следите за включването на индикатора за батерията на арматурното табло. Трудното стартиране на двигателя също показва повреда на генератора.

Когато генераторът спре да работи правилно, акумулаторът не получава достатъчно заряд и не пропуска ток към ротора на стартера, обяснява специалистът. Ако има шум, лагерът или задвижващият ремък най-вероятно трябва да се сменят.

Срокът на експлоатация на лагерите на генератора е малък. Ремъкът също отслабва с времето и може да се износи. Ако има спад или липса на напрежение, трябва да смените четките на генератора или интегрираната платка.

0 от 500
  • #1
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Майстор ( преди 1 седмица )
    А бе хора, то вече майсторите трудно определят дали проблема е в генератора или на друго място,например в управлението от компютъра.Или в изгорял предпазител или ръждясали връзки.Гледайте си вашите професии и не ръчкайте по колите.Не давайте и не получавайте ток.Ако давате,рискувате диодния блок,ясно е.Ако получавате или запалите колата напр. чрез бутане или дърпане,пак рискувате диодния блок,особено на Тойота.,той е слаб.Защото при силно паднал акумулатор зарядният ток е много голям.Сложен е за