След 2010 година компаниите започнаха да поставят двигатели с по-малък капацитет и често по-малко цилиндри. Компенсираха с други технически решения, като например двойно турбо. Така производителността не само не слизаше надолу, напротив. И автомобилните марки успяха да покрият все по-строгите екологични изисквания.
Отначало феновете бяха против намаляване на размера с мотива, че колите ще започнат да губят своят „душа“. Но в крайна се убедиха – и по-малките двигатели вършат чудеса.
Топ 10 на колите, при които размерът няма значение (ГАЛЕРИЯ):
McLaren Artura
McLaren ни представи своя първи V6 двигател в Artura. Моделът загубии два цилиндъра, но получи хибриден компонент.
С общо 690 к.с., Artura все още притежава цялата производителност и вълнение, които сме свикнали да очакваме от автомобилите на McLaren.
McLaren ни представи своя първи V6 двигател в Artura. Моделът загубии два цилиндъра, но получи хибриден компонент.
С общо 690 к.с., Artura все още притежава цялата производителност и вълнение, които сме свикнали да очакваме от автомобилите на McLaren.