IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai намали с 14,000 лева цената на Ioniq за България

Отстъпките за електрически модели набират скорост

Електромобилите Hyundai Ioniq 5 и Ioniq 6 вече се предлагат с т. нар. "еко бонус" в размер от 14,000 лева в България, съобщи официалният вносител "Индустриал Комерс". "Тази стъпка е част от ангажимента на Hyundai към една бъдеща устойчива мобилност и подкрепата за по-чисто и зелено бъдеще", се казва в официалното съобщение.
  
   
Hyundai Ioniq 5
  
     
Фактическата отстъпка от цената означава, че базовият Ioniq 6 с 53-киловатчасова батерия вече ще струва на крайния клиент 90 900 лева, а със 77-киловатчасова - 98 900 лева. Кросоувърът Ioniq 5 вече започва от 93 990 лева. Освен това Hyundai предлага 8500 лева екобонус и за електрическата версия на Kona.

Отслабването на натиска за електрификация в Европа и нарастващата конкуренция от външни производители, най-вече китайски, доведе до сериозни отстъпки за електрически модели навсякъде из континента. У нас Toyota отдавна предлага 10,000 лева "еко бонус" за трудно продаващата се bZ4х, и дори подарява към нея зарядна станция.
  
   

 

 

 

0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Хора, що с лошо, кой иска да си кара ДВГ, който иска да си кара ЕА, прехода към ЕА нема да стане със *** спорове в коментарите на некъв умрел сайт. Ще стане бавно и естествено. ЕА според мен имат предимства в момента, но и някои недостатъци. След някоя и друга година ще се изчистят недостатъците и ще е нелогично да си купиш ДВГ кола, ама пак време
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    sdf ( преди 3 седмици )
    дааа бе.....идва нов модел, затова
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Работата е че за обикновените хора няма разлика между 90 и 100 хил. Един познат преди година си купи къща с двор до Велико Търново за 35 и прави сметка с още толкова да я ремонтира основно, как го виждаш семейство с деца и доходи 3500-4000/месечно да купи ел кола
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 3 седмици )
    Ионик 6 дори със 140 не прави 20 на сто. Ти просто си т ъ п.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до#5 ( преди 3 седмици )
    Всъщност никой не те спира да помпаш до 100 %. Прочети и се запознай малко. Но пък на сляпо отричащите новото четенето не ви е познато.
  • #9
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Охотник ( преди 3 седмици )
    Казах, че ще се удавите в собствените си колонизаторски л***йн@. Китайците ще смачкат всеки монопол. Край на англо/саксонското дране.
  • #8
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Чудесно, сега да я намалят с още 30К за да прилича на истинска оферта
  • #7
    11 rate up comment 10 rate down comment
    До шест ( преди 3 седмици )
    200 км по 365 дни са 70 000 км без деградация на батерията заредени евтино на нощна тарифа. Ако не ти стигат взимаш по-голямата батерия за над 100 000 км. За колко години минаваш 100 000 км? Много се радвам на хора които минават по 20 километра на ден в ежедневието си но 200 км дневен пробег на батерията не им стига и това им е аргумента да не си купят електромобил. Да беше се спрял само на високата цена да не се излагаш. Средностатистическият шофьор минава 200 км на седмица - едно зареждане.
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Продават доста скъпо дилърите тук, а това все пак прилича на комби колко да струва?
  • #5
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Я пак: "53-киловатчасова батерия вече ще струва на крайния клиент 90 900 лева" - не ми дават да я помпам с повече от 80%, ама не и под 10% и от 53 останаха 37,1 киловатчаса. При 20/100 разход излиза, че трябва да дам 90К за 200 км пробег. Е, ми няма как да стане - още мноооого години няма как да стане; всичко за 90К с ДВГ е много по-добра оферта, да не говорим на Горубляне и в Дупница колко прилични автомобилИ с ДВГ могат да се купят за тези пари. Това ли е "ангажимента за по-чисто бъдеще"? :-(