Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Ferrari – 330 GTC (1966)
Ferrari 330 GTC е роден през 1966 г. като купе версия на откритото 275 GTS, представено през 1964-а. Неговата просто невероятна линия, проектирана от Алдо Бровароне за Pininfarina, все още оставя човек безмълвен. Тя е съчетана с 4-литров, V12 двигател и 300 к.с. Историята на този красив пример е дръзка: роден в Маранело за богат клиент от Лозана, персонализиран отвън с ексклузивна светлозелена и отвътре със специална черна кожа „Franzi“, той първо е изнесен в Каракас (Венецуела). Послеи отива в Лос Анджелис, след това в Ню Йорк и накрая обратно в Европа. По-точно в Обединеното кралство, където пристига в ужасно състояние, но върнат към първоначалния си блясък.
Ferrari 330 GTC е роден през 1966 г. като купе версия на откритото 275 GTS, представено през 1964-а. Неговата просто невероятна линия, проектирана от Алдо Бровароне за Pininfarina, все още оставя човек безмълвен. Тя е съчетана с 4-литров, V12 двигател и 300 к.с. Историята на този красив пример е дръзка: роден в Маранело за богат клиент от Лозана, персонализиран отвън с ексклузивна светлозелена и отвътре със специална черна кожа „Franzi“, той първо е изнесен в Каракас (Венецуела). Послеи отива в Лос Анджелис, след това в Ню Йорк и накрая обратно в Европа. По-точно в Обединеното кралство, където пристига в ужасно състояние, но върнат към първоначалния си блясък.