Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Ferrari – 250 GTO SWB (1960)
Преди легендарния 250 GTO - точно 250 SWB представлява компанията от Маранело на пистите по целия свят. Колата на тази снимка е от 1960 г. и е произведена по искане на италиански клиент, който я поръчва в нетипично „опушено сиво“ отвън и с кафяв кожен интериор отвътре. Продаден в Съединените щати, автомобилът става червен (тъжна съдба за много Ferrari-та) и след това отново върнат в оригиналния си цвят.
Преди легендарния 250 GTO - точно 250 SWB представлява компанията от Маранело на пистите по целия свят. Колата на тази снимка е от 1960 г. и е произведена по искане на италиански клиент, който я поръчва в нетипично „опушено сиво“ отвън и с кафяв кожен интериор отвътре. Продаден в Съединените щати, автомобилът става червен (тъжна съдба за много Ferrari-та) и след това отново върнат в оригиналния си цвят.