Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Porsche – Carrera RS 2.7 (1973)
Carrera RS от 1972 г. е първият от поредицата и се ражда като специализирана и олекотена основа за разработване на състезателни версии от група 4 и група 3. Екземплярът, изложен на езерото Комо, е един от само двата (общо 1580-те произведени коли), боядисани във Viper Green. Със своя прочут 6-цилиндров боксерен двигател, благодарение на 210 к.с. и максимална скорост от над 245 км/ч, този ексемпляр е един от най-бързите немски автомобили от 70-те години.
Carrera RS от 1972 г. е първият от поредицата и се ражда като специализирана и олекотена основа за разработване на състезателни версии от група 4 и група 3. Екземплярът, изложен на езерото Комо, е един от само двата (общо 1580-те произведени коли), боядисани във Viper Green. Със своя прочут 6-цилиндров боксерен двигател, благодарение на 210 к.с. и максимална скорост от над 245 км/ч, този ексемпляр е един от най-бързите немски автомобили от 70-те години.