Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Ferrari – 250 GT (1957)
Въпреки елегантната каросерия, създадена от Boano, шасито на това бижу е с късо междуосие, съчетано с мощен 3,0-литров V12 двигател. Всичко това гоаправи отличен GT състезателен автомобил. Този 250 GT е регистриран за първи път в Княжество Монако с тъмнокафява боя, но е сменена със зелено. Той участва в рали „Монте Карло“, Алпийската купа и Тур дьо Франс във Франция и дори печели рали „Марсилия Прованс“ през 1958 г. Изложеният екземпляр всъщност издава своя спортен произход благодарение на двата големи фара за мъгла на решетката и неговите щедри гуми.
Въпреки елегантната каросерия, създадена от Boano, шасито на това бижу е с късо междуосие, съчетано с мощен 3,0-литров V12 двигател. Всичко това гоаправи отличен GT състезателен автомобил. Този 250 GT е регистриран за първи път в Княжество Монако с тъмнокафява боя, но е сменена със зелено. Той участва в рали „Монте Карло“, Алпийската купа и Тур дьо Франс във Франция и дори печели рали „Марсилия Прованс“ през 1958 г. Изложеният екземпляр всъщност издава своя спортен произход благодарение на двата големи фара за мъгла на решетката и неговите щедри гуми.