Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Serenissima – Agena (1967)
Serenissima Automobili е основана от венецианския граф Джовани Волпи ди Мисурата. Идеята е амбициозна: след дълго сътрудничество с Ferrari, внезапно прекъснато, Serenissima започна да създава състезателни автомобили, използвайки бивши служители на „Скудерията“. Agena от 1967 г. е единствен по рода си автомобил, който определено ев крак с времето.Има V8 двигател, разположен в централната задна част, проектиран от Алберто Масимино. Автомобилът остава в къщата на Волпи до 2020 г. и впоследствие продаден на колекционер. Във великолепно запазено състояние.
Serenissima Automobili е основана от венецианския граф Джовани Волпи ди Мисурата. Идеята е амбициозна: след дълго сътрудничество с Ferrari, внезапно прекъснато, Serenissima започна да създава състезателни автомобили, използвайки бивши служители на „Скудерията“. Agena от 1967 г. е единствен по рода си автомобил, който определено ев крак с времето.Има V8 двигател, разположен в централната задна част, проектиран от Алберто Масимино. Автомобилът остава в къщата на Волпи до 2020 г. и впоследствие продаден на колекционер. Във великолепно запазено състояние.