Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Abarth – Simca 1300 GT (1963)
Мнозина познават Abarth само в актуалната му роля на тунинг ателие на Fiat . Или в продължение на няколко години като независима марка спортни автомобили, произлизащи от Fiat. Но в миналото компанията правеше и коли почти от нулата, или в партньорство с други производители.
Такъв е случат с Abarth-Simca 1300 GT. Този конкретно има особена история. През 1966 г. първият му собственик, неаполитанският архитект Ренато Арфе, „пипва“ колата до най-новите състезателни спецификации с аеродинамичен нос. Тези модификации са направени от Sabona&Basano. През 1978 г. колата става част от известната колекция на музея Маранело Росо в Сан Марино, където остава до 2014 г.
Мнозина познават Abarth само в актуалната му роля на тунинг ателие на Fiat . Или в продължение на няколко години като независима марка спортни автомобили, произлизащи от Fiat. Но в миналото компанията правеше и коли почти от нулата, или в партньорство с други производители.
Такъв е случат с Abarth-Simca 1300 GT. Този конкретно има особена история. През 1966 г. първият му собственик, неаполитанският архитект Ренато Арфе, „пипва“ колата до най-новите състезателни спецификации с аеродинамичен нос. Тези модификации са направени от Sabona&Basano. През 1978 г. колата става част от известната колекция на музея Маранело Росо в Сан Марино, където остава до 2014 г.