Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Fiat – Dino Aerodinamica (1967)
Проектиран от Паоло Мартин за Pininfarina , великолепният Fiat Dino Aerodinamica купе е представен на автомобилното изложение в Париж през 1967 г. Въпреки че е бял отначало, за салона в Женева година по-късно е пребоядисан в класическия Rosso Dino.
2-литровият V6 двигател е от "класическото" Ferrari за Формула 2, използвано от Fiat за великолепните автомобили Dino.
Проектиран от Паоло Мартин за Pininfarina , великолепният Fiat Dino Aerodinamica купе е представен на автомобилното изложение в Париж през 1967 г. Въпреки че е бял отначало, за салона в Женева година по-късно е пребоядисан в класическия Rosso Dino.
2-литровият V6 двигател е от "класическото" Ferrari за Формула 2, използвано от Fiat за великолепните автомобили Dino.


2