IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla не успява да продава произведените автомобили

За първото тримесечие компанията е натрупала близо 50 000 превозни средства (ВИДЕО)

Темповете на производство на електрически превозни средства на Tesla сериозни изпреварват продажбите. През първото тримесечие на 2024 г. производството е надвишило продажбите с 46 561 автомобила, съобщават от компанията.


Tesla паркинг


Произведените електромобили трябва да се съхраняват в паркингите на фабрики, търговски центрове и дори летища. Една такава зона за съхранение на електрически превозни средства е паркингът на Chesterfield Mall, разположен на 32 км от Сейнт Луис. Останалите наематели ще напуснат на 31 август, като на негово място ще бъде изградено ново съоръжение със смесено предназначение на стойност 2 милиарда долара.

Отдаването на паркинги за произведените коли на Tesla се превръща в доходоносен бизнес, признава и собственикът на центъра Staenberg Group. В представителството на Tesla в Честърфийлд няма място за съхранение на превозните средства и над 300 електромобила са паркирани в Chesterfield Mall. Това беше потвърдено и от вицепрезидентът на производителя Тим Лоу.



Въпреки проблемите със съхранението, Tesla не забавя производството. Доказателство за това е видео от завода на компанията във Фремонт (Калифорния). Подобна е ситуацията и в Германия, където Tesla използва летище близо до малкия град Нойхарденберг, за да съхранява продуктите си. Шумът от превозващите ги трактори предизвика недоволството на местните жители.


0 от 500
  • #52
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Очакваме Тесла с ДВГ.
  • #51
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До 50 ( преди 2 месеца )
    Когато инвеститорите поставиха целите при които имам Мъск ще получи тези 50 милиарда, целите изглеждаха налудничави и недостижими, защото Тесла беше джудже и произвеждаше по 50 000 автомобила годишно, а пазарната капитализация беше 20 пъти по-ниска от днес. Илон Мъск си постигна всички цели и няма нищо неетично да получи този бонус, при положение, че дори не получава заплата, а печели само от бонусите.
  • #50
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това което не харесва на инвеститорите е че Мъск иска да прибере над 50 милиарда бонус. После смъкна до 47.
  • #49
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 48 ( преди 2 месеца )
    На практика се учудвам че все още не са поели в планираната посока която хич не се харесва на инвеститорите - да изхарчат онези 30 милиарда резерви, за да работят на нула няколко години без печалба за да увеличават пазарния дял, като намалят цените. Поне така бяха планирали преди няколко тримесечия.
  • #48
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Както всеки бизнес, навярно и тук има определени моменти на намалени покупки/цикличност. Производителите с опит от няколко десетилетия ги знаят тия неща, Тесла може би се сблъсква за първи път, защото пазара вече се насити на моделите й и започва да следва нормалните цикли в бизнеса... Надали знаем, но мисля че до края на годината за Тесла ще стане ясно в коя посока ще поеме. Защото въпрки всичките си резерви в брой, нищо не пречи да поеме посока, дето няма да се хареса на инвеститорите...
  • #47
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Много странни тези новини около Тесла. Уволнява, назначава... май прекалява с "лекарствата". Любопитно е, че връща хора за зарядните, защото в други медии писаха, че се опитал да накара поддръжката да се занимава със зарядните и са спрели всички проект/строежи на зарядни. Любопитно, любопитно. И се чудеха в другие медии, дали ще го накарат да върне получената СУБСИДИЯ за изграждане на зарядни?! А това, че има момента на натрупване на автомобили, може да е някакъв период...
  • #46
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До 44 ( преди 2 месеца )
    Колко пъти да ви обяснявам, че нищо не е добро или лошо само по себе си ако не му сложиш контекст и гледна точка? Служебния ми е автомобил е евтин и икономичен 20 годишен градски автомобил. Въобще не ми пука на кой ще го дам да го кара и дали ще го надере. За личен автомобил си вземам нещо като изпадне на изгодна цена, за да го продам с надценка без да се грижа за поддръжка. В общи линии се продават преди да се наложи да се сменя дори маслото. Бензин, дизел марка - отдавна няма значение.
  • #45
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До 43 ( преди 2 месеца )
    Както винаги, гледате се в огледалото и приписвате своите размисли и действия на опонента. Аз моята реторика не съм я променил и продължавам да твърдя, че света бавно но сигурно ще премине на ток в почти всички сфери, включително транспорта и ще го направи по икономически, а не по екологични причини. Това че лобито на ДВГ и изкопаемите горива е спечелило някоя и друга битка, не означава че има шансове да спечели войната, колкото и да е дълга тя. Само вие очаквате да приключи за година две.
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дори ти самия очевидно предпочиташ ДВГ. Казваш че ще си купиш електричка едва след като стане по-евтина от ДВГ. Значи не си склонен да дадеш 1 стотинка повече за ел. Но от друга страна си склонен да дадеш повече пари за мощен луксозен джип с ДВГ. Ако гонеше само финансова ефективност щеше да си вземеш Кодиак 150-200 коня или подобно.
  • #43
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Съдейки по последните философски размисли и страсти на Митето, май вече е във фазата на примирение, или както там го наричат в американските филми.