IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мъск продължи с чистката, махна ключов шеф

Хаос в Supercharger след уволнението на 500 души, няма кой да отговори

Вторият най-богат човек в света печели милиарди долари на ден, но въпреки това уволнява служители за стотни. Учудващо, Илон Мъск и отслаби по неразбираем за мнозина начин ключово подразделение на компанията си, което се занимава с Tesla Superchargers. Всичко това става, както съобщава Wall Street Journal , с най-класическия имейл: „Скъпи служител, както знаете, наскоро обявихме важни решения, които засягат компанията и вас лично“.

 
Илон Мъск


След посещението на Илон Мъск в Пекин и обявяването на сътрудничеството между китайския технологичен гигант Baidu и Tesla на фронта на автономното шофиране, акциите на компанията също скочиха с 15% на фондовия пазар до $194. За Мъск, акционер с 13%, това означава увеличение на личното богатство с над 14 милиарда долара. 

Въпреки това, само няколко часа бяха достатъчни, за да може компанията да се върне към климата на несигурност, който изпитва от месеци. Според сензационните слухове, събрани от уебсайта The information , които не са официално отречени от компанията. Tesla щеше да реши да уволни до 500 служители от подразделението, което контролира мрежата Supercharger в Съединените щати. Но преди всичко да се отърве от ръководителя на сектора Ребека Тинучи. И то незабавно.

Според проверка на агенция Bloomberg шефът вече не фигурира в редиците на агенцията. Експерти и финансови анализатори сега се чудят каква визия всъщност кара Мъск да отслаби самата услуга, която през годините се доказа като конкурентно предимство за Tesla.   

Съкращенията вече са навик за Мъск, който миналия 15 април  изпрати един от пословичните си имейли, цитирани от Bloomberg,че очаква 10% съкращаване на глобалната работна сила. Т.е. отстраняването на около 14 000 служители , от които 3000 потенциално само в Германия.
 
 
Tesla


Поне от стратегическа гледна точка, отслабването на структурата на Supercharger изглежда също толкова сериозно, особено след като отвори използването на зарядни станции за Ford, Rivian General Motors, Volvo и Polestar, където са съвместими. Само в Щатите има 25 491 точки за зареждане, а над 50 хиляди в света. „Tesla все още планира да разраства мрежата Supercharger, но по-бавно темпо за нови локации и повече фокусиране върху разширяването на съществуващите“, коментира Мъск в успокоителното съобщение на платформата за социални медии Х.

The Wall Street Journal  описва по-хаотична ситуация. Външните доставчици на подразделението Supercharger не могат да се свържат с много от представителите на компанията дори и по имейл. Съобщението за автоматичен отговор е красноречиво: „Адресът L вече не съществува“.



 

0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 7 месеца )
    Който е карал Сърбия и на Запад знае - нужда от повече хъбове няма. Португалия-Холандия-БГ - грижи за заряд никакви. Ъптайма на цялата глобална мрежа на Мъск е 99.95% т.е. няма неработещи колонки. Причината е в дизайна им - няма гардероби на всяко паркомясто като станциите на всички останали. Значи тези хора са си свършили работата и са мъртвo тегло за ракетата Мъск.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 7 месеца )
    Най-лошата загуба на време е да спориш с *** и фанатика, на когото не му пука за истината или реалността, а само за победата на своите убеждения и илюзии.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 7 месеца )
    Ти добре ли си? Ще ти доказвам нещо в интернет. Използвай Google, използвай думички на английски, чети и се радвай. Щом в първите 3-4 резултата излезе не само какви са положителните страни на 4680, но и отрицателните, както и проблемите. Докажи, че нямаш шизофрения? Защото моето аз казва - имаш, имаш! Караш дизел и защитаваш ток - стандартния проблем на *** мисли едно, прави друго.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 7 месеца )
    Брех, голямо сглобяване на батерии. Погледнах какво пишат из медиите и ахнах - горди са, че сглобяват батерии 4680 за 1000 пикапа месечно в завода в Тексас?! Наистина ли това ти е голямото know-how - за 1000 автомобила месечно?! Е, значи трябва да се ограничи Мъск до 12 000 автомобила с модерната батерия... И си пише, че елементите за батериите се внасят от Китай, Южна Корея и Япония, за да се смъкне цената. Ама не искал да споделя Мъск. Малко критична мисъл требе, а не безобразно писане...
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Продължение ( преди 7 месеца )
    "Panasonic управлява ПИЛОТНА производствена линия 4680 в своята фабрика Wakayama в Япония, докато Tesla ВЕЧЕ ПРОИЗВЕЖДА 4680 батерийни клетки, които Мъск рекламира като ключови за създаването на по-евтини и завладяващи електрически автомобили. Но производителят на автомобили се бореше да постигне целите си за производство и производителност на клетките" Panasonic управлява ПИЛОТНА производствена линия 4680 в своята фабрика Wakayama в Япония, докато Tesla ВЕЧЕ ПРОИЗВЕЖДА 4680 батерийни клетки
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 18 ( преди 7 месеца )
    Психопата си остава психопат колкото и да му разобличаваш лъжите и манипулациите. Заглавие на routers от миналата година. Panasonic delays production of new Tesla battery to improve performance :Panasonic заяви в сряда, че ще забави търговското производство на своите 4680 батерийни клетки, подкрепени от главния изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск, и ще започне работа през периода април-септември през 2024 г.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Завода на Панасоник в САЩ,Тесла само бият щампата Тесла.
  • #16
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До 15 ( преди 7 месеца )
    Тоест като доказвам пълен психопат никога не отговаряш на зададени въпроси, които ти разкриват манипулациите и лъжите. Бъди конкретен? Откъде внасят клетките 4680 от които се сглобяват пакетите за да направят батериите за пикапа? Реалността казва че ги произвеждат в Тексас САЩ. Освен ако не изкараш някакво доказателство че текстът се намира в Китай, Япония или Южна Корея. Не знам каква е тази твоя Мания да изглеждаш най-глупавият човек и най-големия психопат на света,. Знаем че е така. Няма нужд
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    МитЕ, батериите са вносни,в Тесла ги събират на пакети,слагат лепенка Тесла и се броят за производство на Тесла.
  • #14
    2 rate up comment 7 rate down comment
    До 13 ( преди 7 месеца )
    Психопатията си е психопатия И не очаквам да спреш да разпространяваш тази лъжа дори когато вече никой не и вярва. То си е болестно състояние. Хайде сега кажи откъде си купуват 4680 батерии за пикапа? От завода за батерии на toyota в Япония? Или от китайците? Вероятно ги карат от Южна Корея? С нетърпение чакам поредната лъжа и манипулация. А реалността е, че Тесла си ги произвежда самостоятелно и се очаква до края на годината да им излиза по-евтино, отколкото си купуват настоящите .