fallback

Китай отпуска нови субсидии за купувачите на електромобили

Целта на програмата е стимулиране на растежа и намаляване на напрежението с други държави

Китай стартира насърчителна програма за подкрепа на индустрията за електрически превозни средства. По информация на Bloomberg, Пекин въвежда широкомащабна програма за стимулиране, насочена към подпомагане на развитието на китайската индустрия за електрически превозни средства. Планът за стимулиране, който е известен като един от основните през тази година, предвижда редица мерки за увеличаване на използването на електрически превозни средства, както сред частни клиенти, така и във фирмени автопаркове.

Въпросната програма влиза в ход веднага след предложението на президента Си Дзинпин да помогне за обновяването на автомобилните паркове. След препоръката на президента, правителството започна да подготвя подробностите на инициативата и много бързо бе готово с въпросната програма. Следователно този план предвижда подмяна на остаряло превозно средство с енергийно ефективен аналог, като властите подкрепят потребителските разходи и бизнес инвестициите.

Въпреки че към този момент не са уточнени конкретни суми, програмата предвижда редица мерки за финансова подкрепа, включително субсидии за купувачи на електрически автомобили и други енергийно ефективни превозни средства (най-вероятно се има предвид хибриди).

Програмата е насочена към стимулиране на вътрешното потребление и инвестиции, което има положително въздействие върху икономическия растеж. То може също да помогне за балансиране на икономиката, като намали зависимостта от инвестициите и насърчи развитието на вътрешния пазар. Програмата също така предвижда по-високи стандарти в областта на рециклирането на стари автомобили, което ще насърчи екологично чиста индустрия и ще спомогне за намаляване на вредните емисии.

Очаква се програмата да стимулира икономическия растеж на Китай и да намали търговското напрежение с други страни. Програмата може също така да допринесе за развитието на други технологични индустрии.

fallback
  • #24
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Питаш ти, като Алекс Джоунс в щатите и като Петър Волгин тук, питаш.
  • #23
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Така е господин питам за да докажете отново че сте психопати и не сте тук да водите нормална дискусия, а да се заяждате с хора които говорят с факти и цифри, които не ви харесват и не можете да си пробутвате лъжите!
  • #22
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Мите, ще си изтъркаш клавиша с въпросителения знак.
  • #21
    До 18 ( преди 6 месеца )
    Аз пък съм за субсидирането на всяка една нова технология, която така или иначе ще се наложи в световен мащаб и може да подпомогне икономиката в дългосрочен план и е добро за хората. Какво добро виждаш в субсидирането на въглищата вместо това? Защо си съгласен милиардите да отиват там вместо за по-чист въздух в градовете? За по-ниски цени на батериите в бъдеще? Какво мислиш за субсидиране на батерии за съхранение на излишната възобновяема енергия с тези милиарди, за да падне цената на тока?
  • #20
    До 19 ( преди 6 месеца )
    Това е типичен пример за логорея в който вместо да отговориш на въпросите с две изречения изписваш пет изречения защо не отговаряш. Тоест всички сте на моето мнение но психопатията се обажда и ласка към заяждане. Ето полезна информация върху която да помислиш.. Ако нямаш какво да казваш ПО ТЕМАТА защо въобще пишеш? Аз съм си казал мнението и съм го аргументирал. Поне кажи съгласен ли си или не И ако не защо? След като си съгласен защо се заяждаш?
  • #19
    анонимен ( преди 6 месеца )
    У-у-у, Митето пак задава въпроси като КАТ-аджия от трибуната на Народното Събрание по време на парламентарен контрол. Отговаряйте, бе серсеми! Митето Бустеров ви пита, кво се уфлянквате? Не знаете ли, че като те пита Митето отговаряш? Това да не ти е детската градина да не отговаряш? Тука има си ред, Митето пита и ако не отговориш веднага ти лепва на челото, че си антиматематик и приключва с тебе. Обаче като отговаряш не трябва да изпадаш в логорея все пак. Тънка е линията, ама няма как.
  • #18
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Аз лично съм твърдо против субсидиите за ел. коли. По този начин никой няма сметка да намаля цените и маржовете на печалба са огромни, въпреки, че всички реват, че са на загуба. Нормалното за мен е да продават малки (като Ситроен С3 и Опел Астра) електрически коли с пробег 250-300 реални километра за 30 000 лв. Със сигурност като себестойност са под ДВГ аналозите, ама лъжат, че е скъпо. Това за Южна Европа. В Германия да продават каквото искат, там такива и без това никой няма да купи.
  • #17
    анонимен ( преди 6 месеца )
    За да не задръствате мненията с кухи коментари без смисъл, попитах за изводите ви от тази новина? Това добра новина ли е за Европа и САЩ? Как ще се отразят на нашите икономики? А на китайската? Отговори не получих. Според мен ако европейската икономика беше хвърлила субсидии за батерии електромобили или фотоволтаици, вместо за Украйна, щеше да е някакъв ответен удар и смекчаване на последствията от решенията на Китай. За китайската икономика субсидиите са добри. САЩ и те напредват със субсидии.
  • #16
    До 15 ( преди 6 месеца )
    Какво точно не разбра? По най-бързия начин започват да раздават поголовно субсидии за да могат да намерят пазар на излишъка от електромобили. Щом партията е заповядала ще се случи и няма шансове за мърдане. Там няма не искам. Попитах кой от фактите е фалшива новина? Този за 66% пазарен дял на NEV - автомобили които се зареждат в контакта? Това че Китай произвежда 80% от батериите и 90% от фотоволтаиците? Това че тези три стоки са приоритет на китайската икономика за в бъдеще?
  • #15
    До 13 ( преди 6 месеца )
    А нещо конкретно има ли изобщо в тази "новина"? Някакви общи приказки в стил предаването "Панорама" по БНТ1. Големият вожд поръчал нещо си и правителството изготвило програма, ама още нищо нямало конкретно. Другарите ще вземат да дадат, както поръченията на Т. Живков едно време. Нещо като програмата "Конглокетноспособност" на ЕС, всичката пара в дидитката и снимки пред транспаранти. Чакай ти държавници да свършат нещо практическо.
fallback
Последни