fallback

Китай отпуска нови субсидии за купувачите на електромобили

Целта на програмата е стимулиране на растежа и намаляване на напрежението с други държави

Китай стартира насърчителна програма за подкрепа на индустрията за електрически превозни средства. По информация на Bloomberg, Пекин въвежда широкомащабна програма за стимулиране, насочена към подпомагане на развитието на китайската индустрия за електрически превозни средства. Планът за стимулиране, който е известен като един от основните през тази година, предвижда редица мерки за увеличаване на използването на електрически превозни средства, както сред частни клиенти, така и във фирмени автопаркове.

Въпросната програма влиза в ход веднага след предложението на президента Си Дзинпин да помогне за обновяването на автомобилните паркове. След препоръката на президента, правителството започна да подготвя подробностите на инициативата и много бързо бе готово с въпросната програма. Следователно този план предвижда подмяна на остаряло превозно средство с енергийно ефективен аналог, като властите подкрепят потребителските разходи и бизнес инвестициите.

Въпреки че към този момент не са уточнени конкретни суми, програмата предвижда редица мерки за финансова подкрепа, включително субсидии за купувачи на електрически автомобили и други енергийно ефективни превозни средства (най-вероятно се има предвид хибриди).

Програмата е насочена към стимулиране на вътрешното потребление и инвестиции, което има положително въздействие върху икономическия растеж. То може също да помогне за балансиране на икономиката, като намали зависимостта от инвестициите и насърчи развитието на вътрешния пазар. Програмата също така предвижда по-високи стандарти в областта на рециклирането на стари автомобили, което ще насърчи екологично чиста индустрия и ще спомогне за намаляване на вредните емисии.

Очаква се програмата да стимулира икономическия растеж на Китай и да намали търговското напрежение с други страни. Програмата може също така да допринесе за развитието на други технологични индустрии.

fallback
  • #14
    Гост ( преди 6 месеца )
    Щом електрическата латерна казва,значи е точно наобратно.
  • #13
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Наистина не разбрах кое е фалшивото на новината? Продажбите ли не са такива? Цените ли не са такива или няма да има субсидии?
  • #12
    До 8 ( преди 6 месеца )
    Е, ти като си функционално грамотен не вдяна ли, че по темата съм казал, че такива "новини" от Китай нямат почти никаква практическа стойност, защото вероятността да са верни клони към нула? А голямата ирония е, че твоето прословуто мнение се базира на тях, т.е. строиш пясъчни кули, но иначе си голямата работа.
  • #11
    Гост ( преди 6 месеца )
    Манекенката на Дънинг Крюгер изпълзя на амбразурата.
  • #10
    Гост ( преди 6 месеца )
    Субсидиите за електрокари се събират от нашите данъци,за да могат модерните шилета модерно да блеят.
  • #9
    Гост ( преди 6 месеца )
    Без субсидии за електрокарите,няма продажби.За да тръгне търговията с електрокари, цената още трябва да падне.
  • #8
    До 7 ( преди 6 месеца )
    Ти лично си ли ще коментираш да логорействаш или ще кажеш нещо по темата? Тези субсидии как ще се отразят на китайската и европейската икономика? Отрязаните субсидии за европейските производители как ще се отразят на европейската и китайската икономика? Американските субсидии които се дават за всякакви нови технологии включително производство на фотоволтаици батерии и електромобили, които се дават втора година как се отразяват? Кое е добро и кое лошо? Това коментирай , не мен. Аз мнение си имам
  • #7
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Пф, Митето как се кълне в китайците, а там е по-мътно и от Индия. Хвърчат някакви цифри, числа, "новини", а истината е, че само датите в тях са верни, като и това подлежи на съмнение. Изобщо велик стратег и мислител е той от Тракийската низина, но недооценен. Е, стратегиите и анализите му се базират на информация от ККП (ха-ха, няма такъв смях!), но "кот такоа" все пак.
  • #6
    До 4 ( преди 6 месеца )
    Изпреварил си ми въпроса. Но според мен предположенията ти са грешни. Те мразят субсидиите по принцип, освен ако не се дават за водород или синтетични горива. Или пък за въглища. Нямат нищо против да плащаме по 300 лв за мегават час без ДДС на въгличните централи до 2050 година, което означава милиарди на година от нашите джобове.
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Хайде сега антиелектриците, антиевропейците и антибългарите да кажат дали тази новина е добра или лоша и за кого?
fallback
Последни