Германският производител Porsche продължава да залага на предлагането на голям брой версия на моделите, които продава. Cayenne не прави изключение, като сега компанията представи новата версия GTS. Тя отново не е електрифицирана, но получава допълнително мощност и специално окачване.
Под капака на Porsche Cayenne GTS, моделна година 2025, поставен досегашният 4,0-литров туин-турбо V8, който вече развива 493 к.с. и 660 Нм - с 40 к.с. и 40 Нм повече от досега. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,2 секунди, а максималната скорост е 275 км/ч.
Мощността се насочва към двете оси чрез осемстепенна автоматична трансмисия, осигуряваща по-бърза смяна на предавките, когато е в режими Sport или Sport Plus. Както и преди, GTS се предлага както като SUV с конвенционална форма, така и във версия „Coupe“.
Новият GTS получава и нещо повече от модернизирания V8, тъй като инженерите на Porsche също са си поиграли с окачването. Шарнирните лагери на предния мост идват от водещия в гамата Turbo GT за по-директно управление. Монтирано като стандарт и пренастроено за GTS, въздушното окачване намалява клиренса с 10 мм в сравнение с по-ниските версии Cayenne. Срещу допълнително заплащане купувачите могат да изберат система за активна стабилизация при накланяне.
Друга характеристика, идваща от флагмана Turbo GT, е отделната верига за водно охлаждане за AWD системата. Версията Cayenne GTS Coupe също така получава адаптивен заден спойлер и опционален ауспух с централно монтирани накрайници. Porsche предлага и три пакета за снижаване на теглото.
Визуалните промени в сравнение с другите нива на оборудване включват по-големи предни въздухозаборници, червени спирачни апарати, както и тонирани фарове и задни светлини. Porsche продава всички Cayenne GTS, моделна година 2025 със стандартен пакет Sport Design, който затъмнява някои външни елементи.
Тъмният вид е приложен към разширенията на арките на калниците, рамката на прозорците и още някои външни панел. При стария GTS тези зони имаха същия цвят като останалата част от тялото.
В допълнение, предишните черни накрайници на ауспуха сега са тъмно бронзови. Промените в дизайна на новата версия включват и 21-цолови джанти RS Spyder Design.
Що се отнася до интериора, Porsche прилага микрофибър Race Tex във вътрешната част на вратите, облицовката на тавана, волана и регулируемите в осем посоки седалки. Като алтернатива клиентите могат да изберат цветове Slate Grey или Carmine Red.
Още снимки на новото Porsche Cayenne GTS - вижте в галерията: