IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Jeep: Електрификацията се отлага, но не се отменя

Антонио Филоза смята, че спадът в продажбите се дължи на грешка в избора на пазари

Многото новини за спад в продажбите на електромобили провокираха шефът на Jeep Антонио Филоза за коментира ситуацията. Според него множеството такива новини ни показват, че електрификацията се отлага във времето, но не се отменя. Неговото мнение е, че: „Електрификацията на глобалната автомобилна индустрия продължава да се разширява."


Антонио Филоза Jeep


Така Антонио Филоза, новият главен изпълнителен директор на марката Jeep, свърза не много успешните наскоро европейски продажби с грешния избор на политика при избора на системи за задвижване на определени модели за определени пазари.

Факт е, че моделът Avenger първоначално беше представен само с електрически двигател. SUV версията с двигател с вътрешно горене влезе в продажба доста по-късно, но дори и тогава не на всички пазари.

Според Филоза това „решение е било погрешно“ - купувачите в много европейски страни, по-специално в Италия, Испания и Полша, както и тези от т.нар. източен блок, предпочитат версията с двигатели с вътрешно горене.

Въпреки това, Jeep продължава да следва стратегия за електрификация, според която половината от продажбите на марката в САЩ и 100% от продажбите в Европа ще бъдат електрически превозни средства до 2030 година. Сред предстоящите изцяло електрически нови модели са моделите Wagoneer S и Recon.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ами какво друго да каже? Ама сами са си виновни. Ако не четяха, че в учебниците пише "Щом е нова технология, може да се продава на всякакви цени", можеше просто да ги продават със същата норма на печалба като колите с ДВГ. И тогава електрическите коли щяха да са доста по-евтини. Ама те искат още с първата партида от 1000 коли да си избият и фабриките, и печалбата да им е тройна.
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 10 ( преди 7 месеца )
    Аз се съгласявам с всякаква гледна точка различна от моята и когато ми поискат съвет винаги е бил съобразен с нуждите и желанията на този който пита. Ако не само претендираше А наистина беше разбрал гледната ми точка, щеше да знаеш че тя е ясна и категорична. Електромобилите са НЕПОДХОДЯЩИ за над 95% от шофьорите в световен мащаб към ден днешен. До скоро процента беше по-голям. НЕ ГИ ПРЕПОРЪЧВАМ. Психопатите се опитват да излъжат, че е така, въпреки че на всеки от тях съм препоръчал ДВГ засега
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Митичен електрофил, какво само бучиш из форума и проповядваш как е-колите, фотоволатиците са панацеята? Как толкова време не разбра, че НЕ ЗА ВСИЧКИТвоите теории, отдавна са ясни на повечето, ама ти толкова си укъсил (май чак си заварил контактите), че изобщо не си правиш труда да разбереш какво ти се казва и изобщо да приемш нечия друга гледна точка. (или по скоро не можеш).
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 7 месеца )
    Сега ще ти обясня защо толкова мразите сайта на ЕСО и на ibex. Защото сте алергични към истината и реалността. А реалността е че в този мрачен дъждовен ден в момента фотоволтаиците произвеждат около 1500 мегавата при цена на борсата около 100 лв на мегаватчас - печелят по 150 000 лв на час без да си мръднат пръста. Твърде вероятно днес да спечелят повече пари въпреки че ще произведат два пъти по-малко от вчера. Не ги мисли?
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 7 месеца )
    Само за България има заявки за 40 000 мегавата фотоволтаични мощности, на стойност около 30 милиарда лева. Ти имаш ли 30 милиарда като си толкова умен, за да се чудиш като тези които искат да ги инвестират и се опитваш да им даваш акъл?
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Интересен бизнес план.Да вложиш във фотоволтаици милиони и после да подаряваш електроенергията.Ще фалираш за по малко от една година.Тази идея може да хрумне само на мити4ния бустериран.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 4 ( преди 7 месеца )
    Вярно е. Точно както е вярно че до 2017 година даваха на инвеститорите пари и или гарантирани изкупни цени на тока, за да инвестират във фотоволтаици. Сега тези които искат да инвестират във фотоволтаици дават милиони рушвети, за да им разрешат да се включват в мрежата и да продават по някога на отрицателни цени. От 2017 до 2022 изглеждаше че нищо не се случва, докато не се вдигна цената на тока и всичко мина на пазарни принципи. Така ще стане и с електромобилите когато станат по-евтини.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 7 месеца )
    Само дето никой не е забранявал нито старите процесори, нито модемите, нито фотоапаратите с лента, още по-малко да ги товари с допълнителни данъци.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 7 месеца )
    Така е! Всяко нещо с времето си. Ако само преди 20 години някой ти беше казал за електромобили, производство на ток от фотоволтаици и вятърни генератори на отрицателни цени, както и че най-важният параметър на един телефон ще е камерата, която може да снима 8 к видео и има терабайти памет, мощността на процесора е колкото на сървър преди 20 години и се захранва от батерии. Скоростта на интернет на телефона е по-бърза от скоростта на цял малък град като Пловдив, с дайл up модемите по онова врем
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Вианги съм казвал, че историята е циклична и прверява дали сме си научили уроците. Ако инженерите са го направили и продължават да бутат света напред, то политиците определено НЕ СА. След 100г, може да следва нов опит..