fallback

Tesla отива на съд заради катастрофа, при която загина инженер на Apple

Обвиненията срещу компанията са заради неправилна работа на автопилота

Tesla се готви за съдебен процес, свързан с фатален инцидент, в който е обвинена системата за автопилот.Това съобщава Bloomberg. Делото ще започне в щатския съд в Сан Хосе. Става въпрос за случая на Уолтър Хуанг, инженер на Apple, който загина при инцидент, когато неговият Tesla Model X напусна пътя и се блъсна в крайпътна мантинела.

Разследване на Федералната агенция за безопасност установи, че шофьорът вероятно е бил разсеян от видео игра на телефона си и също така посочи „ограничения" в системата на автопилота.

Автопилотът на Tesla е описан като „усъвършенствана система за подпомагане на водача, която повишава безопасността и комфорта по време на шофиране“. Компанията казва, че автопилотът позволява на автомобила да управлява, ускорява и спира автоматично, но изисква „активен надзор от водача и не прави автомобила напълно автономен“.

В делото семейството на Хуан обаче обвинява Tesla, че е причина автомобила Model X да не работи според очакванията. Твърди се, че системата за автопилот погрешка е позволила на автомобила да излезе от лентата си, тъй като не е била обучена да открива препятствия на кръстовища.

Преди това Tesla спечели две съдебни дела в Калифорния, където съдебните заседатели установиха, че катастрофите, включително фаталните, са причинени от грешка на водача, а не от системата на компанията. Впоследствие стана ясно, че инцидентът е станал през 2018 година, а сега Tesla се опитва да уреди случая преди да се стигне до дело. Съдията обаче все още не е одобрил споразумението. Изслушването трябва да се проведе тази седмица.

fallback
  • #18
    Гост ( преди 7 месеца )
    Адреналинката електричка,по цвета на загряването се преценява кога детайла за термообработка да се извади от пеща.Кух Теслю та дрънка.
  • #17
    Гост ( преди 7 месеца )
    Адреналинката електричка, отново доказа функционална неграмотност.Не можеш да разтопиш стоманата в електропещ, захранвана от фотоволтаични панели,слънцето е ненадежден източник.При нас леем алуминиеви детайли, термообработваме стоманени.
  • #16
    Гостенино ( преди 7 месеца )
    Вярно е, че не съм специалист по металообработка, затова ще ми обясниш ли как се прави термообработка в електродъгова пещ? Детайлите не се ли разтапят в нея? Ама щом си рекъл, един интелигентен човек как да не вярва на психопат който никога не е казвал истината? Това е най-умното нещо което може да направи! Да му повярва защото сега вероятно казва истината.
  • #15
    Гостенино ( преди 7 месеца )
    Така и не каза колко киловата е киловата е пещта. Вероятно не си намерил информацията в Уикипедия, а е невъзможно да попиташ въображаемия богат господин, който ти е шеф. Откъде знам ли? До скоро обясняваше че стомана не може да се топи в електродугови пещи защото дори не беше чувал какво е това. Твърдеше че без въглища не може да се разтопи стомана. Сега изведнъж стана оператор на електродъгова пещ, най-големият специалист в света, който дори не може да каже с каква мощност е ! ВЕрваме ти!
  • #14
    Гост ( преди 7 месеца )
    На теоретик да обясняваш е чиста проба загуба на време.Промишлените пещи в металургията работят денонощно.За малък цех работят 8 часа.Как мислиш леем детайли и правим термообработка на стоманени детайли, адреналинка електричке?Ще загрееш електропещ на фотоволтаика на марта в сряда на високосна година.
  • #13
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Именно това е проблемът. Електромобилите ще станат масови когато цените им се изравнят с автомобилите с ДВГ. Точка. Дори няма нужда от дискусия
  • #12
    Ел колите са скъпи ( преди 7 месеца )
    Според мен, просто не могат да достигнат толкова ниска цена. Или не им е изгодно да я достигнат. Проблема е че не всички хора могат да извадят 100000лв за нова ел. кола. Ако такава струва 40000лв, ситуацията щеше да е много различна.
  • #11
    До 10 ( преди 7 месеца )
    Заради такива инженери и инженери като гост, да те е срам да кажеш че си инженер! Дето имаше един лаф от такива инженери " Като знам какъв съм инженер, ме е страх да отида на доктор"
  • #10
    Хвалипръц ( преди 7 месеца )
    Егати инженера, щом е тръгнал по акъла на лъжлив нагъл Илон. Напълно заслужена награда на Дарвин.
  • #9
    Гостенино ( преди 7 месеца )
    Тези електропешки не работиха ли денонощно без прекъсване 365 дни в годината? Е как точно работното време на цеха е от 8:00 до 17:00 В такъв случай? Пак психопатски изпълнения. Не помниш какво си лъгал и продължаваш да се оплиташ в лъжите си като пате в кълчища!
fallback
Последни