IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Dacia: Готови сме да направим Bigster с 200 коня!

Румънският SUV ще получи хибридната система на Renault Austral

Новата Dacia Bigster скоро ще бъде на разположение на повечето дилъри в Европа. Дългият на 4,60 метра SUV е най-големият модел на румънската марка до момента. Цените му стартират от 45 990 лева, като достигат 59 490 лева за хибридната версия 155. Тя е и най-мощната, но според изпълнителния директор на марката - Денис Ле Вот, това не е таванът на възможностите на флагмана на румънците.


Dacia Bigster, тест драйв


В Dacia се надяват, че с Bigster ще привлекат клиенти на други марки, а за целта трябва да предложат и повече мощност. Денис ле Вот е категоричен, че моделът има огромен потенциал, като той може да бъде отлично решение за тези, които не могат да си позволят нов модел на предишната си марка, защото искат да получат кола с пълно оборудване.

Оптимизмът на шефа на Dacia се дължи и на статистиката за поръчките на Bigster до момента. Около 70% от клиентите си поръчват най-високото ниво на оборудване, а останалите 30% - базовия вариант. В същото време топ-версията на румънския SUV е с около 10 000 евро по-евтина от VW Tiguan.


Dacia Bigster, тест драйв


Ле Вот очаква Bigster да увеличи значително клиентите от други марки. През миналата година техният брой е 500 000 от общо 700 000 продадени автомобила. И новият SUV може да даде допълнителен тласък в тази посока. По тази причина шефът на марката приема за логично Dacia да започне да предлага по-мощни и още по-добре оборудвани версии на модела, които ще бъдат и по-скъпи.

"Групата Renault разполага с всичко необходимо, в това число и хибридно задвижване с 200 к.с., което без проблеми ще се побере в Bigster, така че всичко е възможно", казва шефът на марката.


Dacia Bigster, тест драйв


В случая това се отнася за хибридните системи на модели като Renault Austral или Espace. В същото време обаче няма шанс за дизелов вариант, тъй като френската марка се отказа от това гориво.


0 от 500