fallback

Tesla отива на съд заради катастрофа, при която загина инженер на Apple

Обвиненията срещу компанията са заради неправилна работа на автопилота

Tesla се готви за съдебен процес, свързан с фатален инцидент, в който е обвинена системата за автопилот.Това съобщава Bloomberg. Делото ще започне в щатския съд в Сан Хосе. Става въпрос за случая на Уолтър Хуанг, инженер на Apple, който загина при инцидент, когато неговият Tesla Model X напусна пътя и се блъсна в крайпътна мантинела.

Разследване на Федералната агенция за безопасност установи, че шофьорът вероятно е бил разсеян от видео игра на телефона си и също така посочи „ограничения" в системата на автопилота.

Автопилотът на Tesla е описан като „усъвършенствана система за подпомагане на водача, която повишава безопасността и комфорта по време на шофиране“. Компанията казва, че автопилотът позволява на автомобила да управлява, ускорява и спира автоматично, но изисква „активен надзор от водача и не прави автомобила напълно автономен“.

В делото семейството на Хуан обаче обвинява Tesla, че е причина автомобила Model X да не работи според очакванията. Твърди се, че системата за автопилот погрешка е позволила на автомобила да излезе от лентата си, тъй като не е била обучена да открива препятствия на кръстовища.

Преди това Tesla спечели две съдебни дела в Калифорния, където съдебните заседатели установиха, че катастрофите, включително фаталните, са причинени от грешка на водача, а не от системата на компанията. Впоследствие стана ясно, че инцидентът е станал през 2018 година, а сега Tesla се опитва да уреди случая преди да се стигне до дело. Съдията обаче все още не е одобрил споразумението. Изслушването трябва да се проведе тази седмица.

fallback
  • #28
    Гост ( преди 7 месеца )
    Адреналинката електричка, хайде спри да споменаваш термини ,които не разбираш.Сам си го нахъндваш.
  • #27
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Както виждаш още при първото споменаване на разход 2,5 на 100 с 50 км в час и 20 kW изходяща мощност, както и при катерене на Шипка с 15 на 100 и 30 км в час с пълна мощност веднага и на момента без да ме питате казвам точния физически термин - перпетум мобиле. А след това не се измятам от думите си. Винаги съм точен ясен и конкретен, за разлика от вас които увъртате и не давате никакъв отговор. Ако бяхте казали че това не е еластичност, а коравина дали нямаше да се съглася веднага?
  • #26
    Гостенино ( преди 7 месеца )
    Ако беше истински инженер и наистина работеше в такъв цех, нямаше да имаш толкова много липси на знания за свойствата на металите. Още като дадох примера с ламарината и огъването на лист от ножовка, един истински инженер ми каза че това не еластичност, а коравина. Това бил терминът който търся, А вие две години не споменахте нито веднъж за да ме поправите.
  • #25
    Гост ( преди 7 месеца )
    Адреналинката електричка,оставих те умишлено да повториш няколко пъти електродъгова пещ,после да не ми се отметнеш.Нека да те оставя да се излагаш,като еластичен колянов вал, 20%х5 г =100%.
  • #24
    До 23 ( преди 7 месеца )
    Можеше да ми отговориш на провокацията за електро дъгова пещ за топене на алуминий още от първия път, ако се беше усетил че те бъзикам и такова нещо не съществува. Но ти отне повече време докато го прочетеш в Уикипедия. Човек който говори истината и споделя знания придобити от опит никога не отказва да отговори ясно и категорично и хваща грешките на другите още в движение. Поправя ги с конкретни примери. Гост и конкретика са оксиморони. Ако имаше такива фотоволтаици и пещи щеше да им кажеш мощно
  • #23
    Гост ( преди 7 месеца )
    Само на неграмотен човек с образование от помощно училище може да му хрумне великата идея да загрява детайли за термообработка в електродъгова пещ.На теб ти е простено,аматьор си.
  • #22
    До 21 ( преди 7 месеца )
    Най-накрая успя да видиш разликата. И хоп, мощността от мегавати намаля на киловати. Тоест мегават фотоволтаици са достатъчни.
  • #21
    Гост ( преди 7 месеца )
    Пещите за термообработка не са електродъгови,а електросъпротивителни.
  • #20
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Всъщност тези неща дори не ме интересуваха. Интересува ме колко е мощността на електродълговата пещ за топене на алуминий и колко е мощността на електродъгувата пещ за нагряване на стоманени детайли за термообработка на въображаемия ти цех с въображаемите фотоволтаици. Вероятно излишните 2400 мегавата днес не достигаха за разтапянето на алуминия. Трябва ви нещо помощно от АЕЦ Козлодуй във въображаемия завод и затова сте изградили по-мощна централа на въглища или водород? Термоядрен реактор?
  • #19
    Гостенино ( преди 7 месеца )
    Когато аз не знам нещо питам и си признавам че не знам. Не съм като тебе специалист по всичко, който постоянно отрича съществуващи неща, включително физични закони, Но в същото време си измисля несъществуващи. Ето аз те питам как нагрявате стоманени детайли в електродъгова пещ? Все съм си представял, че дъгата директно разтопява стоманата точно както електрожен разтопява метала, но във вашата реалност вероятно не е така. Досега не бях чул и за електродъгова пещ за алуминий, но ето че научих нещо
fallback
Последни