Трицветен списък от иновации, дълъг почти два века - от двигателя с вътрешно горене до LED фаровете. Италианци се гордеят със своите изобретения в автомобилната индустрия. И не само с тях, но специално при колите тази държава е дала наистина много на света. Някои от новостите са част от автомобилите ни до ден-днешен.
10 изобретения, с които Италия промени автомобила (ГАЛЕРИЯ)
Носеща каросерия и независимо окачване
Моделът, може би най-представителният за гения на Винченцо Ланча , е показан на автомобилното изложение в Париж през 1922 г. И запомнен дори днес като един от тези, способни да променят дизайна: Lancia Lambda. Колата дебютира на пазара през 1923 г., утвърждавайки се със своите иновативни технически решения, съчетани с елегантност. Това е първата кола без конвенционалното надлъжно шаси и първоначално оборудвана с компактен 2120 кубика двигател отпред, произвеждащ 49 к.с.
Моделът, може би най-представителният за гения на Винченцо Ланча , е показан на автомобилното изложение в Париж през 1922 г. И запомнен дори днес като един от тези, способни да променят дизайна: Lancia Lambda. Колата дебютира на пазара през 1923 г., утвърждавайки се със своите иновативни технически решения, съчетани с елегантност. Това е първата кола без конвенционалното надлъжно шаси и първоначално оборудвана с компактен 2120 кубика двигател отпред, произвеждащ 49 к.с.
Мощността се изпраща към задните колела чрез задвижващ вал, разположен в тунел, минаващ надлъжно под купето. В допълнение към носещата каросерия - Lambda дебютира с независимо предно окачване , което е определено по-ефективно от твърдата ос при поглъщане на неравности по пътя.