fallback

Изправен пред фалит производител обяви огромни отстъпки

Електромобилите на Fisker се продават на половин цена, което вбеси старите клиенти

Производителят на електрически автомобили Fisker обяви огромни отстъпки на своите модели, след като вече изглежда, че няма как да може да се спаси от фалит. Американската компанията спря производството заради липса на средства и направи отчаян опит да се сдобие с някакви пари, за да обслужва задълженията си, като пусна модела си Ocean на половината от цената му.

Цената на базовата версия на кросоувъра - Sport, е паднала до 27 299 долара (отстъпка от 14 000 долара), докато оборудването от среден клас - Ultra, вече струва 37 299 долара (намаление от 18 000 долара). Флагманският вариант Extreme вече се предлага за 39 799 долара, като тук отстъпката е цели 40 000 долара!

Ситуацията е критична за компанията на Хенрик Фискер, която е на път да направи своя модел най-евтината електрическа кола в Северна Америка. Това предизвика огромно възмущение от страна на клиентите, които са си купили Ocean на кредит, тъй като те дължат на банките повече, отколкото сега струва кросоувърът като нов. Те също така са сериозно притеснение, че скоро колите им ще останат без гаранция и сервизна поддръжка.

Проблемите допълнително се утежняват от намаляването на продажбите на електрически превозни средства. Дори лидерът в сегмента - Tesla, беше принуден да намали производството и доставките на своите автомобили, тъй като растежът на основния пазар на марката - този в САЩ, се забавя от началото на годината. Потребителите се противопоставят на все още високите цени на електромобилите, както и на все още слаба инфраструктура за зареждане.

fallback
  • #40
    До РУК ( преди 7 месеца )
    100 пъти съм казвал и сега ще го повторя. Илон Мъск си е психопат. Но за разлика от тукашните психопати е гениален психопат. Дали е човек, който може да създаде пречки? Историята го показва, че е такъв. Можеш да разкажеш и за историята на Грохман. Как от mercedes се опитаха да му направят мръсно, като накарат Грохман да изпълни приоритетно техните поръчки, което щеше да забави производството на поточните линии за Тесла модел 3. Тогава Тесла купи grohmann и отсвири поръчките на mercedes.
  • #39
    РУК ( преди 7 месеца )
    До 37 - хах, чак запознат.Има теми,марки и хора които са ми интересни.Фискър ми е интересен още като показа Карма,още мечтая за такава кола.А Мъск го съди,но не го осъди.Съда се произнесе,че претенциите на Тесла са неоснователни.А Фискър имаше готова своя кола когато го наеха за Model S.А новите му модели са много, много след Model S. Но си спомням,че Мъск редовно злослови за него,дори и на скоро.Дали Мъск има как да създава пречки, мисля, че да.Дали е човек който би създал пречки,мисля, че да
  • #38
    До 28 ( преди 7 месеца )
    Пишеш пълни глупости! Тесла получава помощ от правителството по време на финансовата криза. След това 2013 получава още 500 мил. По различни федерални и щатски субсидии, данъчни кредити, опрощаване на данъци и задължения, държавни поръчки, Мъск е получил над 15 млрд. Долара от държавата, които разпределя както си иска във фирмите си. Това ако е помощ като за всички останали, аз съм парахода Радетски.
  • #37
    До РУК ( преди 7 месеца )
    Виждам че си доста информиран, затова моля те отговори на коментар 27, защото аз си признавам че не съм компетентен да отговоря в момента, а не ми се търси допълнителна информация. Доколкото знам Хенри фискър беше нает от Тесла да проектира модел s но ги измами и на практика не им даде нищо и не е дизайнер на модел s. Спомням се че се съдиха по този повод, защото освен че им открадна идеите, също така ги забави с години защото разчитаха на него, а фискер с техните идеи разработи своя автомобил.
  • #36
    До 35 ( преди 7 месеца )
    Очевидно ти е трудно да схванеш, че автомобил не се избира по пробега с едно зареждане както се опитвате да ни убедите антиелектриците. Автомобилите са сбор от десетки характеристики и никой не избира само по една от тях пък било то и емблемата. Има както mercedes a класа така и maybach. Парите не са същите. За парите си означава бюджета от 50 хиляди с които си тръгнал или за 500 хиляди. По тях избираш с кое да направиш компромис. Компромис винаги има дори при 500 хиляди. Винаги може още.
  • #35
    РУК ( преди 7 месеца )
    Fisker Ocean е страхотен автомобил!Ако имаше 100л по голям багажник,отдавна щях да съм заменил EV6чата за Ocean.Качество,изработка,материали всичко е в пъти по добро от Тесла,тук изобщо няма за какво да се спори.Надявам се да продължат,Fisker e гениален дизайнер,с много иновативни и практични идеи.Дали някой му пречи,дали не успява да събере правилния екип,дали сянката от първи фалит пречи и сега,незнам.Но неговите автомобили заслужават много по добра съдба.Дано ги има.
  • #34
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "...Кои са зомбитата? Тези които си купуват скъп неефективен по лоши параметри само заради емблемата или тези които избират да получат повече за парите си без да се интересуват от емблема?..." Последно какво разбираш под ефективен автомобил? Дачията е абсолютно евтината, Шкодата предлага много повече за парите си? И пак и в двата случая ти избираш емблемата. Значи и ти ли си към зомбитата?
  • #33
    До 33 ( преди 7 месеца )
    Единия кара бърз автомобил а другия луксозен за едни и същи пари. Кое не ти е ясно? Колко ще му струва да кара бърз и луксозен? Твой ред да отговориш. Ако никой не се интересува от конете, като си купува автомобил, защо въобще съществува супер 280 коня за толкова много пари и кой и защо ги плаща?
  • #32
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Добре друг пример Топ Суперб 280 коня за 75к лв срещу базово А4 150 коня за 80к лв? Защо съществува Аудито по твоята логика?
  • #31
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Не си взимайте подобна кола, ако ще и 50% отстъпки после като се скапе нещо и няма да има кой да ви я оправи!
fallback
Последни