IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla се превръща в кошмар за шофьорите, решили да изневерят

Половинката може да ви хване къде спирате и дори ако решите да затоплите задната седалка

Собственик на чисто нова Tesla , който кръшка на жена си, откри, че изневярата му може да бъде разкрита на съпругата му в приложението на автомобила. Мъжът сподели тревогата си онлайн в  Reddit.
 


Любовчията написа: „Ако се интересувате от закупуване на Tesla, просто имайте предвид, че партньорът ви може да види местоположението ви в приложението, както и колко бързо шофирате, дали сте паркирали, къде се намирате паркиран и дори дали сте затоплили задната седалка. Колите стават адски умни в наши дни“.

Кръшкачът осъзнал риска, но явно е решил да се пробва. Той не бил заловен от измамената съпруга, но реши да предупреди други като него в групата „r/adultery“. „Не мога да кажа, че бях изненадан. Автомобилът е сериозно зареден с технически функции, но ме кара да мисля, че може да не са нужни на някого, който се нуждае от повече дискретност“, каза потребителят пред DailyMail.com.

„Не се нуждая от нея по същия начин, по който имам нужда от вода за пиене, храна за ядене и въздух за дишане, но гледайки назад, бих я предпочел“, твърди още авторът на поста. Той не е пожелал да се представи, но от профила му се вижда, че е мъж на 40 години, който кара модел Y от 2024 г.
 


Втори Redditor предложи съвет на кръшкача, че просто може да изключи мобилната връзка и да обвини технически проблеми за гафа  Или пък да измисли друго оправдание. Тъй като много станции на Tesla Supercharger са разположени в хотели, отдалите се на изневяра винаги биха могли да излъжат, че са спрели да заредят батерията. 

Подобно на много превозни средства на Tesla, най-новият Model Y включва телефонна интеграция с приложението, което позволява на водача да отключи колата дистанционно от своя телефон. Технологията също ви позволява да предоставите достъп на втори шофьор, който може да наблюдава дистанционно колата и от своя мобилен. 

Чрез приложението Tesla водачите могат да изпълняват набор от функции. Например, да проследят къде е колата, включително дали е на път или е паркирана. Да отключат я колата и да я поставят в „дежурен режим“, който записва чрез вътрешни и външни камери. Системата за контрол на климатика на автомобила също се вижда чрез приложението. Тоест, съпругата или съпругът с достъп виждат дали някой използва отоплението на определено място в колата.

Това не е първият път, когато клиентите на Tesla трябва да се тревожат за своята поверителност. Компанията на Мъск беше подложена на критики миналата година. Клиенти сигнализираха, че външните камери на превозните средства могат да заснемат видео в гаражите на хората, когато колата е паркирана и се зарежда. Служители на фирмата биха споделяли видеоклипове помежду си, получавайки награди за най-смешните. 

Но да се върнем на интимния фронт. Публикацията предизвика много дискусии за това как успешно да изневерите на половинката си със или без Tesla. „Вземете автобус. Или Uber. Това не е сложен проблем“, гласеше коментар. „Ако не можете сами да намерите решение на този сравнително незначителен проблем (с невероятно просто решение), тогава не сте достатъчно умен, за да имате любовна връзка. Със сигурност ще объркате някъде или ще забравите нещо очевидно и след това ще ви хванат“, продължиха други.

Трети предлагаха по-технологични решения в полза на бъдещ прелюбодеец. „Ако половинката ви е с колата, може да да получите уведомление, когато той се връща. Осигурявайки ви много безплатно безопасно време на друго място“, гласеше предложението.
Четвърти бяха най-ясни – просто не кръшкайте.


 

0 от 500
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    А преди 120 години разни кисели чичаци са обяснявали как автомобила е по скъп от кон, мирише, трябва да се ремонтира, трябва да търсиш къде да го заредиш. И днес пак си имаме кисели чичаци.
  • #25
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Очаквам включване ( преди 7 месеца )
    Любимата ми опорна точка. "Редовно карам по 1500 км които минавам за по-малко от 10 часа, защото нямам време за спиране с разход 4 на 100. Минавам само по 10 000 км годишно и няма какво да спестя от 400 литра гориво на година. За 30 000 лв разлика в цената ще си купя гориво за 30 години." Логиката е Желязна! За всеки антематематик де, за останалите е виц, на който се смеем!
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Все пак, дали има значение дали е 300, 500, 800 или 1500 км пробег, ако минаваш средно 630 км на седмица и го зареждаш всяка нощ в гаража? Средно на ден се пада да се ДОзаредят 90 км. Още колко десетки години и стотици хиляди обяснения са ви необходими, за да разберете, че вече няма технологични спънки за масово навлизане на електромобилите от страна на самите електромобили. До скоро проблемите бяха зарядна инфраструктура и икономически. Първият почти е решен и остават икономическите причини.
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Цитирам ( преди 7 месеца )
    За да "не си губиш времето" иначе казано, за да не се извъртиш. BMW i7BMW i7 M70 xDrive Ефективност при изкачване: 59.34 кВт/ч на 100 кмЕфективност при спускане: -26.27 кВт/ч на 100 кмИзвлечена енергия: 50%Обща ефективност: 16.54 кВт/ч на 100 кмЕфективност по WLTP: 18.5 кВт/ч на 100 км
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Докажи? Примерно 3 т BMW Колко харчи на 100 при преминаване през Шипка. Помниш като маймунките 10 секунди. Както виждаш при преминаване през Шипка електромобилите харчат по-малко отколкото по каталожни данни. При шофиране по магистрала със 140 км в час минават по 400 км. Я се разбери с другото ти аз, дали караш с над 150 км в час по магистралата или с 90, защото когато искаш да докажеш че електромобилите харчат много обясняваш че с под 200 не караш баничарката, ама иначе харчи 4,5 на 100.
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Тесльо,500 км са само на хартия.На практика са 300 км.
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Статията е "Как точно функционира пасивната къща и колко енергия може да спести? 21:09 / 27.03.2024. Ето поредното доказателство как и в какво се преобразува литър гориво или кубичен метър газ. Очевидно не се преобразуват в мощност и киловати, както твърди псевдонауката на инженерите антиелектрици. Очевидно не се прави, че количество калории и джаули се измерват само с електромер, а мощността може да се мери на кантар и на литър. Ама реалност, какво да я правиш, освен да я отречеш като тях!
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Новина от вчера ( преди 7 месеца )
    Колко енергия пести една пасивна къща?Пасивната къща консумира около 90 % по-малко енергия за отопление от една средностатистическа стара сграда и 75 % по-малко от новите.По правило пасивната къща се нуждае от не повече от 1,5 литра нафта или 1,5 кубични метра природен газ на квадратен метър жилищна площ годишно за отопление. Това съответства на 15 киловатчаса (кВтч). Конвенционалните сгради изискват десет пъти повече енергия за отопление - средно около 150 кВтч на кв. метър.
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До Турбо ( преди 7 месеца )
    33 000 км са по 630 км на седмица. Малко сега хората като тебе които изкарват автомобила си веднъж на две седмици от гаража. 30 пъти в годината за да ти излязат опорките. Както и да ги смяташ, при 90 км/ч се изминават 500 км с едно зареждане. 700 км на ден, всеки работен ден, не са 33 000 км, а 200 000 км на година. Около 5 години за милион километра. Кой върти по толкова?
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 15 ( преди 7 месеца )
    Това не се ли изтърка вече? Как кореспондира с новината, че вече са подписани договори с хора които искат да инвестират около 15 милиарда лева през следващите години във фотоволтаици? Дали са чели тези обяви? Дали хора които оперират с милиарди не могат да си направят сметките и трябва да прочетат вашите коментари за да се освестят?