IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eто го най-после революционното Audi Q6

15 ключови факта за изцяло новия 800-волтов кросоувър на германците

Новият Audi Q6 E-tron e „технологичен скок“, заяви шефът на марката Гернот Дьолнер при представянето на новия електрически SUV, построен върху изцяло различна платформа. Q6 заема място в гамата между компактния Q4 и луксозния Q8 e-tron, като ще се конкурира на пазара с модели като BMW iX3.
  
   
Audi Q6 e-tron
  
    
Q6 се предлага с няколко вида електрическо задвижване, включително и с два електромотора, гарантиращи задвижване на четирите колела и до 510 конски сили в най-мощната SQ6 версия.

Като екстериор новият модел е умерено развитие на познатите теми от Q4 е-tron и Q8 е-tron. Но в технологично отношение той е на следващото ниво, като първия модел на Audi върху новата PPE (Premium Performance Electric) платформа, разработена съвместно с Porsche. На същата архитектура е и второто поколение на Porsche Macan Electric, ще я ползват и бъдещите електрически модели на Bentley.
   
   
Audi Q6 - 15 ключови факта (ГАЛЕРИЯ):


 
   

 

0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 7 месеца )
    Тия 93 000 Евро трябва май от Ауди да ги дават на всеки оптимист който се навие да кара това чудо на техниката и да си троши нервите докато им прави безплатна реклама. Естествено това е кола за богаташи. Да я карат 5 години и да я хвърлят без да им пука. И без това хората които си купуват такива коли ги вземат на лизинг или имат поне още няколко така че им е все тая. Истинският филм започва когато изтече гаранцията и колата отиде на вторичния пазар. Е тогава ще баш за най големите оптимисти.
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Докторът ( преди 7 месеца )
    Това наистина е звяр. Когато един такъв звяр се зарежда с 270кW, той консумира енергия колкото енергията, необходима за отоплението на 54 къщи ( по 5кw на къща с термопомпа)
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Призмоквадратичен ( преди 7 месеца )
    Жалка работа
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 7 месеца )
    Айде поспри се бе, Тутанкамон
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Дарт Вейдър
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Този стария фат етрона е най-лошия електромобил в историята на света!
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Само 93 000 евро? Е то направо за без пари! Какво му плащаш!
  • #1
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Пълни глупости. Тази статия все едно е писана от някой инженер антиелектрик. Няма на електрически двигател, на който може да му се вдигне КПД с 33%. Това означава да стане перпетум мобиле, защото няма как предишният двигател да е бил с КПД под 75% за да могат да вдигна още 33% . Пак нещо се е изгубило в превода. Намаляване на консумацията с 30% не означава вдигане на ефективността с 33%.