IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eто го най-после революционното Audi Q6

15 ключови факта за изцяло новия 800-волтов кросоувър на германците

Новият Audi Q6 E-tron e „технологичен скок“, заяви шефът на марката Гернот Дьолнер при представянето на новия електрически SUV, построен върху изцяло различна платформа. Q6 заема място в гамата между компактния Q4 и луксозния Q8 e-tron, като ще се конкурира на пазара с модели като BMW iX3.
  
   
Audi Q6 e-tron
  
    
Q6 се предлага с няколко вида електрическо задвижване, включително и с два електромотора, гарантиращи задвижване на четирите колела и до 510 конски сили в най-мощната SQ6 версия.

Като екстериор новият модел е умерено развитие на познатите теми от Q4 е-tron и Q8 е-tron. Но в технологично отношение той е на следващото ниво, като първия модел на Audi върху новата PPE (Premium Performance Electric) платформа, разработена съвместно с Porsche. На същата архитектура е и второто поколение на Porsche Macan Electric, ще я ползват и бъдещите електрически модели на Bentley.
   
   
Audi Q6 - 15 ключови факта (ГАЛЕРИЯ):


 
   

 

0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 16 ( преди 7 месеца )
    Въпрос на представяне е. При скок от 96 на 98%, загубите са намалели с 50%.
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    коко ( преди 7 месеца )
    Технологичен скок - в сервизите!!! Мечта за механиците...
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ДО №1 ( преди 7 месеца )
    Ами те повечето синхронни двигатели имат КПД 96-98%, така че да, вдигане на КПД-то с 30% е възможно само при превода! :) Може да са го сменили с радиален, вместо аксиален...
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Q5 и Q7 не са електрически. Последно поколение и чао
  • #14
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    " Q6 заема място в гамата между компактния Q4 и луксозния Q8 e-tron..." , а къде остават Q5 и Q7 и не би ли tрябвало това да е конКУРент на iX5...
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Значи тава нямя да има успех с един мотор ква е тази глупост
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Факт ( преди 7 месеца )
    Всеки умен знае че водорода и батерията дамо съхраняват енергия.Всекимумен знае че Водорода съхранява по по ефективен начин от батерията всеки Умен знае че в един кг водород имаме повече енергия отколкото в един кг дизел.Всекимумен заключава на базата на тези знания че бъдещето е във Водорода
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Докторът ( преди 7 месеца )
    Поправка *Кпд-то на двигателите
  • #10
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Докторът ( преди 7 месеца )
    Кпд-то на двигателите на всички съвременни електромобили е около 95%.Това е чист маркетинг защото двигателя всъщност няма никакво значение. Електрическите двигатели са лесна работа. Проблемът е батериите (източникът на енергия)
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Докторът ( преди 7 месеца )
    Това означава дефицит и поскъпване на електроенергията. Вместо да ползваме чиста електроенергия за отопление, ние ще трябва да *** дърва или да внасяме газ от Русия, което пак не е добре за природен