Dacia е вероятно най-ярката история на успеха в автомобилния бизнес за 2023 година. Бюджетната марка на Renault, започнала толкова скромно преди две десетилетия върху развалините от някогашния проект на Чаушеску, отчете най-големите продажби в историята си, норма на печалба, надвишаваща тази на премиум гигантите, и потвърди плановете да разшири гамата и да навлезе в нови сегменти в следващите години. Нашият пратеник на автосалона в Женева разговаря с Дени Ле Вот, главния изпълнителен директор на Dacia, за плановете за бъдещето на марката и ролята на България в тях.
9 въпроса на Automedia към шефа на Dacia (ГАЛЕРИЯ):
- Dacia още не е изправена пред този въпрос, защото пионерът на електрификацията в нашата група е Renault. Разбира се, технологиите еволюират непрекъснато. Dacia се стреми да предлага най-доброто съотношение цена-качество, само с най-необходимото, и без никакви търговски отстъпки. Ние не правим отстъпки. Затова и идеята за търговска война е несъвместима с нас. Ще видим какво ще стане в бъдеще. Но сме уверени, че ако си свършим работата, нещата няма да се променят. Днес 86% от продажбите ни са на частни клиенти. Бизнес моделът ни е много изчистен и прост. И нямаме намерение да го променяме.
НА СНИМКАТА: още една визия на независими графични дизайнери за бъдещите C-Neo модели на Dacia
Видео от разговора ни с Дени Ле Вот вижте тук: