IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическото Peugeot 3008 обяви сериозно предимство пред конкурентите

Френският кросоувър обещава пробег от 700 км с едно зареждане на батериите

Купувачите на Peugeot 3008 не трябва да се притесняват за пробега на електрическата версия на модела, тъй като той е над 700 км и по този начин новият компактен кросоувър превъзхожда своите конкуренти. Това обявиха от френския производител, като показаха и нагледно способностите на версията е-3008.


Peugeot E-3008


Продажбите на електрическия модел стартират през пролетта, като той е оборудван с батерия с капацитет 73 кВт/ч, която предлага 527 км пробег и един електромотор с мощност 210 к.с., задвижващ предните колела. Едновременно с това ще се предлага и версия с мек хибрид, базирана на 1,2-литров бензинов двигател с 3 цилиндъра.

От Peugeot заявиха, че очакват около половината от европейските купувачи да изберат напълно електрическия вариант. Представители на марката са категорични, че той превъзхожда основните си конкуренти Renault Scenic E-Tech, Volvo EV30 и Tesla Model Y, като дадоха за пример пътуване на четирите електромобила по маршрут във Франция с дължина 770 км.


Peugeot E-3008


Volvo EX30 с базов пробег от 344 км е трябвало за направи 4 спирания за зареждане, Scenic с 430 км се нуждае от три, както и кросоувърът на Tesla, който има 455 км. В същото време е-3008 ще се нуждае само от спирки, за да измине разстоянието, което спестява доста време на пътуващите.

От френската компания са категорични, че техният модел, който е по-скоро в стил фастбек, ще се опита да конкурира директно Model Y на Tesla, който беше и най-продаваният автомобил в Европа за 2023 г. А клиентите на Peugeot, които искат традиционен SUV, могат да изберат новото 5008. То ще представено по-късно този месец като също ще се предлага в изцяло електрически вариант.


Peugeot E-3008


По-мощните версии на е-3008, които ще имат и по-голям пробег, ще бъдат представени в началото на 2025 г. Те ще получат батерия с 98 кВт/ч, като тази с един мотор с 230 к.с. ще предложи пробег от 700 км. Версията с два двигателя и 320 к.с. ще има 525 км пробег.

Според Peugeot, енергийната ефективност при смесен цикъл WLTP е 13,9 кВт/ч на 100 км, като да това помага и формата на фастбек, за която става дума. Цените на 3008 стартират от 38 940 евро за мекия хибрид и от 44 990 евро за електрическата версия.


0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    До 6.От Тесла лъжат повече.
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Пежо много лъжат даже повече от другите. 98 kwh до 0% при 20kwh/100км разход са 490 км. обаче на 15% ще почнете да се въртите за зарядна така че 417 км от 100% до 15% при тръгване от вкъщи. Зареждаме пак на бърза станция до 80% за 40 мин оптимистично на 100 kwh средно го смятам защото пежата не са оптимирани особенно в бързото зареждане. Досега рекорда им е 100 kwh ама това е когато батерията е 25 градуса и заряда е под 25%. Следващия тур до станцията 80%-15% ни е 318 км.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    6 000 евро разлика между мекия хибрид и Ел версията си е все още прекалено голяма разлика макар преди години разликите да бяха още по-големи
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Колото и добре да изглежда, силно ме съмнява, че отговаря на тези цифри. КАкто добре знаем заводските тесотве, както и да се казват, са доста далеч от реалността. Също, никак не е за пренебрегване и базовата цена от 45к Евро.
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 8 месеца )
    Това ще се купува евентуално във Франция! Цена по-висока от на Модел Y SR, мощност почти 1/3 по-слабо, с гаранция пространството е по-малко, софтуера дали е и наполовина толко добър, няма суперчарджъри (тоест ще трябва да се свалят хиляда приложения на мрежи за зареждане), вероятно ще се чака за доставка поне година, ще държат да ходиш в сервиза всяка година( това го има и при другите европейци????:))))) И това преди да е излезнал лифтовия Модел Y в края на годината:)))))
  • #1
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    "Volvo EX30 с базов пробег от 344 км е трябвало за направи 4 спирания за зареждане, Scenic с 430 км се нуждае от три, както и кросоувърът на Tesla, който има 455 км. В същото време е-3008 ще се нуждае само от спирки, за да измине разстоянието, което спестява доста време на пътуващите."Я пробвайте пак, че първия път нищо не ви се е получило. Абсолютно нищо не разбрах. Колко спирания по колко минути особено пък за 3008 имало нужда от спирки. Автобусни спирки? Какви спирки Колко броя По колко м ...