IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо двигателят може да „чука“ след смяна на маслото

Издаването на странни звуци може да се дължи на различни причини

Понякога след смяна на маслото двигателят реагира, издавайки странни тропащи звуци. Това може да стресне шофьора или собственика на автомобила, но невинаги е повод за сериозни притеснения, категорични са експерти, като посочват най-честните причини за появата на такива звуци.


смяна на масло


Първото, което трябва да се направи, е да се провери нивото на маслото. Ако няма достатъчно смазка или тя е твърде много, може да се появи външен шум. За да се избегне изпадане в такава ситуация, трябва да се разчита на препоръките на производителя на автомобила, който изрично посочва колко масло да се налива.

Втората причина се дължи на запушен филтър на маслената помпа. Също така чукането в двигателя може да бъде причинено от неправилното поставяне на самия филтър или на инсталиране на грешен филтър, което също се случва понякога.

„Чукането“ в двигателя може да може да показва, че самият агрегат и неговите филтри се нуждаят от време, за да достигнат последната точка на смазване след смяна на маслото. Това обикновено отнема няколко минути, така че в такива случаи шофьорът трябва да изчака.


смяна на масло


Четвъртата причина са проблеми със системата за смазване на задвижващия агрегат. Ниското налягане на маслото възниква поради дефектна помпа или запушени маслени канали.

В допълнение, причината за външния шум в двигателя понякога си струва да се търси в качеството на маслото и на други консумативи - най-вече масления филтър, от който не трябва да се пести. Във всички случаи най-добре е при появата на странни звуци от мотора след смяна на маслото, колата да не се кара, а да се посети сервиз, тъй като последствията могат да бъдат сериозни.


0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Коко ( преди 8 месеца )
    *** на вратата на автосервиза . Да му отворят и да го ремонтират . Заигравката с маслото,вискозитет,ниво и пр .мерки са временни,губене на време и пари в търсене на ,,вълшебното масло" Е,няма такова създадено до момента . Единствено ремонт или изхвърляне и подмяна на целия агрегат, е решението.Или изхвърляне на целия автомобил ако е много остарял.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До#2 ( преди 8 месеца )
    Има зелен елталибан име проблем, няма зелен елталибан няма проблем!!!ха ха ха
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Hans ( преди 8 месеца )
    ...или преди продажбата е налята "течна компресия и сегменти" , закупени от Ем дефект например....
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Вин ( преди 8 месеца )
    Четвъртата причина, няма връзка със смяната, която само би могла да помогне за прочистване на системата, а не обратното!
  • #3
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ако е чукал и преди смяната ...
  • #2
    4 rate up comment 30 rate down comment
    q ( преди 8 месеца )
    Има ДВГ има проблем, няма ДВГ няма проблем.
  • #1
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Nev ( преди 8 месеца )
    Половината от "причините" посочени в статията не са в следствие смяна на маслото!