fallback

Шефът на Skoda: „Ще подължаваме да правим коли с ДВГ“

За нас желанията на клиентите са по-важни от всичко, категоричен е топ-мениджърът

Всеки, който поставя климатичните цели пред желанията на клиентите, е добре приет в политиката, но има проблеми с продажбите. След BMW и Mercedes, сега от Skoda дават да се разбере категорично, че марката ще продължи да предлага бензинови, дизелови и хибридни задвижвания успоредно с новите електрически модели.

Забраната, наложена от ЕС върху всички двигатели с вътрешно горене - включително всички хибридни задвижвания, ще доведе до задължителни електрически превозни средства от 2035 г. А някои производители искат да се отърват от купувачите на коли с двигатели с вътрешно горене много по-рано. Един от тях е Opel, който цели да направи това най-късно до 2028 година.

Но все повече и повече производители дават да се разбере, че поне до забраната през 2035 г. те ще продължат да обслужват желанията на клиентите, които явно не желаят да преминат към изцяло електрически автомобили. Съдейки по новите регистрации на автомобили, в момента това са почти 90 процента от купувачите на автомобили.

Шефът на Skoda - Клаус Целмер, обяви в интервю за “Auto Motor & Sport”, че марката ще предлага модели с дизелови и бензинови двигатели до забраната на ЕС за двигатели с вътрешно горене през 2035 г.

„Дотогава ние ще предлагаме на нашите клиенти това, което поискат: от дизелови и бензинови двигатели до меки хибриди и plug-in хибриди, както и електрически превозни средства с батерии. За нас желанията на нашите клиенти са най-важни“, подчертава Целмер.

Топ-мениджърът продължава: „Има профили на използване, при които електрическото превозно средство има 100 процента смисъл, но за други профили plug-in хибридът е изключително привлекателен. Това е правилната технология, на която разчитаме.”

fallback
  • #15
    До 8 ( преди 8 месеца )
    "ВАГ все пак проявяват признаци на отрезвяване. Успяха навреме да изхвърлят като мръсно коте електрофила Херберт Дийс, така че все пак има някаква надежда за тях." Ще припомниш ли каква беше причината за изхвърлянето му? Не беше ли същата като за изхвърлянето на Тойода - желанието на инвеститорите за по-бързо преминаване към електромобили? Поправи ме, ако греша? По спомени го изхвърлиха защото не успя да си изпълни сроковете и забави електрическата платформа разработвана от volkswagen.
  • #14
    Хипотетичен въпрос ( преди 8 месеца )
    Моля опишете ми как си представяте светът през 2050 година. Единият сценарий е да се премахнат всички екологични изисквания и всеки да кара и да се отоплява с каквото си пожелае? Наистина ли това желаете? Да върнем и парните локомотиви защото имаме въглища за 50 години напред?
  • #13
    Риторичен въпрос ( преди 8 месеца )
    "Ръста на цените от последните 3-4 години е основно заради еко норми. " Това правилно решение ли е или не е? Смяташ ли че изгорелите газове които излизат от ауспуха са вредни или поддържаш мнението че при движение автомобилите с ДВГ прочистват въздуха защото филтърът минава или поддържаш мнението че при движение автомобилите с ДВГ прочистват въздуха защото засмукват мръсният градски въздух през въздушния филтър и го почистват? Ако имаше само електромобили въздуха по мръсен ли щеше да е?
  • #12
    До 9 ( преди 8 месеца )
    Ето го още един неинформиран, въпреки че абсолютно всички сериозни Меди през последните дни гръмнаха, че цените на батериите са се сринали, защото всички производители на батерии и доставчици на материали за батерии са заложили на проектираните от автомобилните производители 50% ръст на количествата за 10 години напред и са инвестирали в производствени мощности, но търсенето е по-малко от предлагането. Ето ти в пазарните принципи, по които се сриват и цените на електромобилите без загуба.
  • #11
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Пръцльо, Колко пъти да ти се обяснява след като се знаеш какъв си антиматематик, да не говориш за цифри? Колко спечели toyota и колко спечели Тесла за 2023 година да сметнем По колко печелят на автомобил? След това може да сметнем с колко toyota е увеличила производствения си капацитет за 2023 година и с колко Тесла? Колко десетки хиляди зарядни станции е построила toyota и колко Тесла? Но най-вече Колко милиарда са изхарчили toyota спрямо Тесла за развойна дейност?
  • #10
    до 5 ( преди 8 месеца )
    Без административен натиск имаме да чакаме още дълги години ел да стане по-евтино от ДВГ. Ръста на цените от последните 3-4 години е основно заради еко норми. Ако не бяха те сега щеше да имаш добре оборудвани комбита Октавия/Сиид/Астра за по 35-40к лв - това от което реално има нужда едно нормално семейство. Срещу Спринг или еС3 за 50-60к лв. - чисто градска втора кола. Или основна кола като Модел 3 за 85к лв - двойно.
  • #9
    анонимен ( преди 8 месеца )
    4-ти.. евтини стоки се правят с евтини ресурси и евтина работна ръка. ЕС / Европа не разполага с нито едното от 2те. Особено сега, като си отряза клона (засега) с евтините ресурси. Тесла и китайците в момента продават под себестойност.. за известно време. Е китайците по-дълго., защото като на Тесла като им изтекът договорите и ще ги питам тогава откъде евтини батерии. Корейците се напъват, но и там е въпрос на време дракоа да ги гризне.
  • #8
    Хвалипръц ( преди 8 месеца )
    ВАГ все пак проявяват признаци на отрезвяване. Успяха навреме да изхвърлят като мръсно коте електрофила Херберт Дийс, така че все пак има някаква надежда за тях.
  • #7
    Хвалипръц ( преди 8 месеца )
    Тесла са пример за безумие - още не са стигнали 2 милиона продажби, а маржовете им вече са под тези на Тойота с 11 милиона продажби. Ако пък махнем субсидиите, нищо чудно да се окаже че вече работят на загуба. Хипотетично, ако Тесла продава по 20 милиона автомобила, откъде точно ще вземе пари да си покрие загубите? Дори и на борсата пишман инвеститорите с напечатаните пари взеха да свършват.
  • #6
    Идиоти ( преди 8 месеца )
    Коли с ДВГ ще се произвеждат до 2035 г., ако все още има смисъл и се търсят! Разбира се в страни от третия свят може да се произвежда и Голф двойка през 2036 година!
fallback
Последни