IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи първото си електрическо комби

Серийният ID.7 Tourer обещава пробег от 685 км с едно зареждане

През 2019 г. Volkswagen представи концепцията ID. Space Vizzion, а сега дойде ред и на производствената версия на модела. Нейното име е ID.7 Tourer и представлява първото задвижвано само с електричество комби на германския производител, като то ще се настани редом до конвенционално задвижваните комбита на марката Golf Variant, Passat Variant и Arteon Shooting Brake.


VW ID.7 Tourer


Обикновено този клас автомобили са малко по-големи от седаните, на които са базирани, но в случая не е така. VW ID.7 Tourer има същата дължина (4961 мм), широчина (1862 мм без огледалата) и височина (1536 мм) като обикновения модел, от който е наследил и междуосието (2971 мм).

Въпреки че външните размери са идентични, променената задна част носи дивиденти по отношение на практичността. При поставени задни седалки багажникът на електрическото комби може да побере 605 литра, което е със 73 литра повече от седана (всъщност технически той е лифтбек, тъй като има електрическа задна врата). Ако седалките бъдат прибрани, обемът нараства до 1714 литра, което със 128 литра повече.


VW ID.7 Tourer


Предлаганата като опция кутия на покрива добавя още 460 литра. Освен това в задната част на комбито могат да се съхраняват предмети с дължина 1075 литра, без да се налага сгъване на седалките.

Дизайнът на комбито - както отвън, така и отвътре, не предлага никакви изненади. Това всъщност е ID.7 с по-дълъг покрив и по-различна задна част. Той наследява опционалния панорамен покрив с полимерно-дисперсен течен кристал (PDLC), който позволява на собствениците да направят покрива прозрачен или непрозрачен с натискането на бутон, монтирн на тавана. Тази функция от години се предлага на суперколи и луксозни модели, но вече навлиза и в по-масовите класове.


VW ID.7 Tourer


Задвижването на ID.7 Tourer става със същия монтиран отзад мотор, който се използва при лифтбека. Той развива 282 к.с. и 545 Нм въртящ момент. Версията Pro, която излиза първа на пазара, получава батерия с използваем капацитет 77 кВт/ч, но за Pro S е предвидена по-голяма - 86 кВт/ч. Тя ще се поставя и на лифтбека, като от VW посочват пробег от 685 км пробег по цикъла WLTP цикъл.

Изборът на по-малката батерия означава максимална скорост на зареждане до 175 кВт, докато по-голямата позволява 200 кВт. Независимо от избрания вариант батерията може да се зареди от 10 до 80% за по-малко от 30 минути.


VW ID.7 Tourer


Както при всеки друг електромобил, пробегът зависи и от големината на джантите, които тук са от 19 до 21 цола.

Производството на първото електрическо комби на марката ще се извършва в същата фабрика в Емден (Германия), където VW сглобява стандартния ID.7, както и ID.4. Цените на модела все още не са обявени.


Още снимки на електрическото комби на Volkswagen - вижте в галерията:


0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Cut the roof ( преди 2 месеца )
    Ако се изреже тавана зад седалките на Model Y обема на багажника става to the moon and back и могат да се натоварят 4 ракети на Space X една върху друга, стига окачването да издържи. Знаем, че е малко чупливо, даже на Сайбъртрака взеха да хвърчат гумите, освен, че неръждавейката ръждясва. Теслопитеците са рядко племе глупави люде, глупави но нагли и шумни.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    PLAIDчо, ти колите за които разказваш по клипчета, аз ги карам! Айде да се разберем, тук коментираме хора с опит с колите или е литературен кражок за свободни съчинения по картинки и късометражни филмчета и ръкоделие пред клавиатурата! Като събереш парици поне да си наемеш за час, два някоя то колите които хвалиш, тогава се върни да разтягаш ТТ данни!
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    До 10 и до PLAID торбите Била и корите с яйцата си ги завирайте където искате!От 10 кладенци вода да носите, Шак О нийл да сложите прав в багажника на Тесла, фактите са и Тесла сами си го казват, обема е измерен до тавана! При комбитата се мери до кората!Като разтовариш комби 560л пълно до нивото на седалките и сложиш багажа в Y и до нивото на седлаките ти остават свободни още 300л, тогава ела да ми обясняваш колко е голям багажника на Теслата. Щото аз това упражнение съм го правил многократно!
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    До 10 - те хората си го пишат "boot space 854l, It is worth noting that the boot space is measured to the roof" Да те го преведа ли или все пак знаеш как да ползваш Google Translate?Има стандарт за измерване на багажното пространство!За коли оборудвани с преграда се мери до преградата!За Коли без преграда, като китайските модел Y или всички SUV с трети ред седалки се мери до тавана. Модел Y, произвден в Германия е с *** и обме на багажника 625л.Пак питам, виждал ли си го този багажник!
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    PLAID ( преди 2 месеца )
    #9 товарен обем не включва торби Била в скута на шофьора и краката на тъщата отпред. Игрека е с 2158 литра + 117 литра преден багажник + 300-500 коня на 1 или 2 моста и е единствената кола в Света, на която в багажника отзад може да застане ПРАВ мъж 1.90 при отворена 5-та врата. Показано на 9 мин. в Tesla Model Y vs Hyundai Ioniq 5 vs Kia EV6 Mega electric crossover shootout / Electrifying UK
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 2 месеца )
    До 13 На такава кола нормално е около 250 коня и нагоре. Какво няма базовият модел? Боя металик, нормални джанти, кожени седалки, затъмнени задни стъкла, подгряване на седалките, волана и челното стъкло, по-голямата навигация и дигитален дисплей, head-up, адаптивно окачване, матрични ЛЕД, елетрически седалки с памет, амбиентно осветление, двойно обезшумяващи стъкла. Горе-долу това са екстрите, прилягащи на такава кола.
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 12 ( преди 2 месеца )
    Че какво си няма базово А6 комби дизел автоматик 200 коня за 120К лв?
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 2 месеца )
    До 8 То и сега, ако искаш А6, която да си заслужава за екстрите и двигателя, отиваш на 180-190 хиляди.
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Цифрите не лъжат ( преди 2 месеца )
    Обем на товараМодел Y с 5 места:Преден багажник4,1 кубически фута (117 л)Зад първи ред, втори ред седалки сгънати72,1 cu ft (2041 L)Зад втори ред, седалките не са сгънати30,2 кубически фута (854 л)Максимален общ товарен обем с шофьор и пътник отпред76,2 кубически фута (2158 л)Максимален общ товарен обем с 5 пътника34,3 кубически фута (971 л) . Дай цифрите на volkswagen да сравняваме, че съм направил грешка с 300 л. Това над кората също е използваем обем и ако кората пречи я м ...
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    До 7 - Айде бе по-голям с 300л от тези 605л на тоя VW! Сигурен ли си? Дали тези измамни 854л на модел Y не ги мерят до покрива, а тия 605л на ID.7 Tourer не ги мерят до щората? Що ли в Гига Берлин като почнаха да им слагат оная смешната ***, рязко падна обема на багажника на Модел Y? Виждал ли си багажника на тая тесла на живо или по картинки говорим?