IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният VW Golf се оказа по-скъп от BMW 2-Series Gran Coupe

Европейските продажби стартират със специалната версия Edition 50

На Volkswagen бяха нужни няколко седмици, за да пусне на пазара обновения Golf (Mk 8.5), а европейските продажби бяха отбелязани с юбилейна версия на модела. Тя се казва Edition 50, като препратка към 50-годишнината на емблематичнвия модел.


VW Golf Edition 50


Volkswagen Golf Edition 50 отдава почит към своите предшественици, като се предлага със сравнително богато оборудване. То включва 18-цолови джанти Leeds, светлинна лента с пълна ширина отпред, осветено лого, тонирани задни прозорци и емблеми „50“ на централните колони с 3D дизайн.

Ексклузивността на интериора е допълнително дефинирана от емблеми „Edition 50“, които могат да се видят на волана и в лайсните на предния праг. Автомобилът получава черен таван, капачки на педалите от полирана неръждаема стомана и нова информационно-развлекателна система. Плъзгащият се панорамен покрив, проекционният дисплей и усъвършенствани LED-фарове се предлагат като опция и са част от пакета Plus.


VW Golf Edition 50


Специалната версия ще се предлага с различни задвижвания, като в най-достъпната си конфигурация той разполага с 1.5L TSI бензинов двигател с мощност 150 к.с., съчетан с ръчна скоростна кутия. Тази версия има начална цена от 36 820 евро за пазара в Германия, което я прави малко по-скъпа от чисто новото BMW 2-Series Gran Coupe. То започва от 36 500 евро.

Volkswagen съобщи, че гамата на обновения Golf ще включва три нива на оборудване. Базовата версия, както и нивата Life и Style ще се предлагат за двата стила на каросерията на компактния автомобил - хечбек и комби (Variant). В зависимост от спецификацията моделът ще се предлага с четири варианта на задвижване. Цените за базовите модели започват от 27 180 и 28 280 съответно за хечбек и комби.


VW Golf Edition 50


Гамата се състои от два турбо бензинови агрегата със 115 к.с.и гореспоменатите 150 к.с., като и двата са с ръчна скоростна кутия. Два „меки“ хибрида с идентична мощност и седемстепенна DSG също ще бъдат налични. И четирите агрегата разполагат с променлива геометрия на турбината и активно управление на цилиндрите.

На по-късен етап ще се появят plug-in хибриди. Най-скромният вариант ще получи 2204 к.с., а GTE - 272 к.с.. Хот-хечбекът Golf GTI ще се присъедини към семейството с 265 к.с.


0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    T-Roc е на базата на Golf бе, специалист! За какъв по-нисък и висок клас говориш, като на практика е едно и също. Всеки разумен човек естествено би избрал Golf, заради по-евтината поддръжка в последствие, но пък модата е такава, всеки иска SUV.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Никой не купува Голф, масово взимат Т-Рок, обаче тя е по-нисък клас автомобил B-SUV, от класа на Рено Каптюр за разлика от Голфа който е един сегмент нагоре, но това вагаджиите няма как да го разберат, защото VW пак ги преметна.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 9 ( преди 1 месец )
    от Перник ли си ?
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Влез в бгмама да я рекламираш тая виагра за мъжете на лелките там
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Голф е много по-стилен от всички бмв-та,които са като танкове. С изключение на тази серия 50 на Голф, което е стилен модел в кичозна версия. Кичозни надписи 50 на вратите и volkswagen надписи като пернишки тунинг и двете, Но иначе Голф е по-стилната и красива кола от БМВ 2-ка,3-ка или 5-ца.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Проблема на 2-ра серия (и първа дори) че идва с по-простата платформа с предно предаване и 3 цил двигател. А сложиш ли й 4 цил, тя става на цената на 3-та серия, макар и с малко повече коне. И просто не си заслужава. Първа серия поне е по-компактна
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до номер 4 ( преди 1 месец )
    BMW 2 с този чугунен радиатор, вместо нормална решетка, е всичко друго, но не и красив автомобил. Погледни му и профила, това е някакъв аналог по-скоро на бившата B class на Mercedes, отколкото конглокент на Golf, Audi A4 и Mercedes A class. Golf си е отделен клас и продава най-много в него. Има вътрешна конглокенция, която е и умишлена и T-Roc продава повече, ама то е и логично, SUV манията е нормално да бъде използвана правилно от VW.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    до Пропов ( преди 1 месец )
    Кое му е нелепото, познаваш ли нормален, хетеросексуален мъж, който да кара БМВ 2?! И с какво точно БМВ 2 е по-добър от Голф - качество, дизайн, използвани материали, двигатели, с какво?! Айде малко по-сериозно, БМВ си заслужава от скъпите версии на 3-ката и нагоре,5-та и 7-*** серия! БМВ 2 - ти сериозно ли?!
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Че то още към 2018та БМВ 1 струваше 22 хил. , А голфа 21. Но БМВ с няколко екстри отива с 5 хил нагоре, а реално няма БМВ без екстри. То ест няма как да си купиш БМВ на базовата му цена. Докато при Голф има реално предлагане на базови модификации. Но наистина да избереш Голф пред БМВ при много близки цени - нелепо е.
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тотален провал на VW. Не стига, че не са и в топ 25 на "най-надеждни марки автомобили" за миналата година, ами гонят цени на БМВ. До номер 2 - Хубава и компактна кола, която изглежда хубаво. Аз лично не бих си я взел, но когато исках да взимам кола на майка, беше една от колите, които и харесаха, но накрая се спряхме на 1-ва серия. Голф също беше в предложенията, но просто не го харесаха. Ако трябваше да избирам между Голф и 2-ра серия, щях да избера последното.