IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen призна, че електрическият Golf ще убие ID.3

В гамата ни няма място за двата модела, признаха от компанията

Вече е известно, че следващото поколение на VW Golf ще бъде с изцяло електрическо задвижване, като ще се появи в края на десетилетието. Това обаче ще направи излишен ID.3 и той почти сигурно ще отпадне от гамата на марка, призна представител на германския производител, цитиран от Top Gear.


VW Golf


Деветата генерация на Golf ще се произвежда във Волфсбург на бъдещата Scalable Systems Platform на VW Group. Този автомобил обаче ще направи сегашния ID.3 излишен, което означава, че електрическият хечбек ще бъде спрян. Любопитното е, че именно ID.3 замени Golf EV при появата си на пазара.

„В гамата ни няма място за два или три различни модела, предназначени за едни и същи клиенти. Вече започнахме работа върху напълно електрически Golf, като имаме идеи как ще изглежда, но трябва да изчакаме да видим как ще се развие пазарът", коментира Кай Грюниц, ръководител на техническото развитие на компанията.

Той допълни, че излизането на новия Golf не означава „незабавен край за ID.3, като допусна припокриване на двата модела за известен период време. А това означава, че в даден момент те ще се продават едновременно, като не е ясно колко ще продължи това.

Не само името „Golf“ ще остане в електрическата ера. Volkswagen потвърди, че суфиксите „GTI“ и „R“ ще останат дори след края на бензиновите двигатели. Компанията планира да спре производството на автомобили с двигатели с вътрешно горене в Европа от 2033 г.


0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За какво ще ги използват тези именаGti иR при положение че за жалост ще станат излишни след като навлизат ел .миксерите но името голф ще го има само това ме радва иначе не съм много ентусиазиран за ел миксерите. Дано ги спрат по скоро.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ииии дееее! Защо! Давайте избор на хората ... Защо сте такивааа!
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 7 ( преди 2 месеца )
    Иначе според мен ще стане може би малко над 25К евро някъде средата на 2026г защото първо разбира се пускат по-скъпите версии. Вероятно в началото ще е близо колкото базова Тесла У обаче с голяма батерия и 2 мотора
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 2 месеца )
    Еми Тесла У в САЩ е от 44К долара за версията която в Европа е от 43К евро в Германия и повечето пазари
  • #7
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    4, аз не бих бързал да загрявам олиото, защото рибата е още в морето. Както знаем пазарите в Америка и Европа подлежат на различни регулации и това, че Х (нещо) в Америка струва 25к долара, не означава ще струва 25к Евро. Аз съм доста скептичен по темата за Тесла за 25к евро... ама много.
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    до 4 ( преди 2 месеца )
    Грубата грешка на VW беше, че не слушаха изпълнителния си директор Хърбърт Дийс и го освободиха от поста. А той първи разбра накъде задуха вятъра и искаше VW да си сътрудничи с Мъск и Тесла. Как ще свърши филма за VW при положение, че най-продаваната кола в Европа за миналата година е Модел Y с цена от 100к лева плюс е съвсем ясно - след като Тесла пусне в Европа бюджетния си автомобил на цена от 45-50к лева мача приключва. И за VW, и за останалите. Не съм фен на EV, но това е реалността
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Що за глупости, следващото ИД3 да го преименуват на Голф и готово все тая е самото име
  • #4
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Как може да се убие нещо което е умрело, а коли като Голф никой не купува, малки са, никак не са евтини вече и за малко повече пари се взима пет пъти повече кола.
  • #3
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Реално ( преди 2 месеца )
    Проба-грешка им е системата в новия век. Нямат идея кво да правят и какво работи. ID.3 беше костенурката на 21 век, най-значимата им кола, новия Голф, а се оказа, че народа купува Модел У. Сега връщат Голфа като уж разпознаваем на стари лаври, обаче песента е изпята, прочетен вестник. Не може дизелова марка да прави коли на ток. Все едно Мес комерс да почне да прави храна за вегани и те да я купуват. Малко мисъл, Фауве: няма смисъл. Квот било - било. Човек треа знае кога да се откаже...
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Дончо ( преди 2 месеца )
    Гоуфо Rockz !