fallback

Как двигателят на вашия автомобил може да измине над 500 000 км

Трябва да се спазват три прости правила, категорични са експерти от индустрията

Германски експерти посочиха трите основни условия за дълъг живот на автомобилния двигател. Според тях ресурсът на модерен задвижващ агрегат може да достигне дори и милион километра, ако са изпълнени тези три условия по време на работа на автомобила.

Коментирайки твърдения, че производителите на автомобили в момента произвеждат двигатели „еднодневки“ с малък ресурс, експертите подчертават, че цифрата от 500 000 и повече километра не е запазена марка само за камионите.

Специалистите са на мнение, че съвременните двигатели на леките автомобили се отличават с висококачествени материали и иновативна производствена технология. Следователно е напълно възможно двигателите да успеят да се доближат до посочените стойности, но само при спазване на определени условия.

„За да може двигателят да издържи дълго време, е важно да се извършва редовна поддръжка на автомобила в сервиз със задължителни процедури за смяна на масло и филтри в съответствие с препоръките на производителя, свещи, проверка на състоянието на охладителна система, спирачки, окачване и други компоненти“, казват германците.

Вторият важен фактор е качеството на горивото. Само качествено гориво от надеждни банзиностаниции ще ви позволи да поддържате двигателя си в добро състояние. И третият фактор за издръжливостта на двигателя и другите възли и агрегати, системи и части на автомобила е внимателното шофиране, убедени са експертите.

Става дума за спокойно управление на автомобила с допустимите от закона скорости, без резки маневри и резки ускорения, както и стриктно спазване на правилния режим на работа на двигателя - без прегряване и претоварвания, завършват експертите.

fallback
  • #5
    До 1 ( преди 8 месеца )
    Никаква връзка няма между броя на цилиндрите, наличието на турбокомпресор и горенето на масло! Аман от невежество!
  • #4
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Тоест за да изкара 500 000 км последно поколение автомобил, ти трябва да му служиш, а не той на тебе. Като трябва да предвидиш както по-голям финансов ресурс така и повече време отколкото отделяш на детето си. Не благодаря! Нека изкара само 200 000 и да си изпълнява ролята да ми служи. Хубаво би било да изкара повече, но не само защото това ти е самоцел. Все пак е само една вещ, колкото и маркетолозите не се опитат да ни убеждават в обратното.
  • #3
    Лудория ( преди 8 месеца )
    И както е написал номер едно - да е с атмосферен двигател, с малко електронни компоненти. Без поддръжка и грамотен ползвател, както е написал Вин, няма как да стане. "Горенето" на масло при много автомобили не показва амортизация, а по-скоро е в норма и трябва да се долива. Един приятел има едно БМВ, за което в книжката пише, че нормата е 3 литра масло на 10 000 км. :)
  • #2
    Вин ( преди 8 месеца )
    Има логика, но тук не става въпрос за електрониката, която няма как да "поддържаш", а неизправностите и водят до други повреди! С една дума, трябва компетентен собственик, който внимателно да наблюдава и обслужва колата.
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Не знам дали е така. Новия ми е на 100к трицилиндров и вече гори масло.Старата ми кола 1.4 също атмосферен беше. Същата марка. И една капка масло не гореше на 240к км.
fallback
Последни