fallback

Как двигателят на вашия автомобил може да измине над 500 000 км

Трябва да се спазват три прости правила, категорични са експерти от индустрията

Германски експерти посочиха трите основни условия за дълъг живот на автомобилния двигател. Според тях ресурсът на модерен задвижващ агрегат може да достигне дори и милион километра, ако са изпълнени тези три условия по време на работа на автомобила.

Коментирайки твърдения, че производителите на автомобили в момента произвеждат двигатели „еднодневки“ с малък ресурс, експертите подчертават, че цифрата от 500 000 и повече километра не е запазена марка само за камионите.

Специалистите са на мнение, че съвременните двигатели на леките автомобили се отличават с висококачествени материали и иновативна производствена технология. Следователно е напълно възможно двигателите да успеят да се доближат до посочените стойности, но само при спазване на определени условия.

„За да може двигателят да издържи дълго време, е важно да се извършва редовна поддръжка на автомобила в сервиз със задължителни процедури за смяна на масло и филтри в съответствие с препоръките на производителя, свещи, проверка на състоянието на охладителна система, спирачки, окачване и други компоненти“, казват германците.

Вторият важен фактор е качеството на горивото. Само качествено гориво от надеждни банзиностаниции ще ви позволи да поддържате двигателя си в добро състояние. И третият фактор за издръжливостта на двигателя и другите възли и агрегати, системи и части на автомобила е внимателното шофиране, убедени са експертите.

Става дума за спокойно управление на автомобила с допустимите от закона скорости, без резки маневри и резки ускорения, както и стриктно спазване на правилния режим на работа на двигателя - без прегряване и претоварвания, завършват експертите.

fallback
  • #25
    Алекс ( преди 8 месеца )
    Еднолитров мотор с турбина не може да достигне 500 000 км. дори и маслото да се сменя през 1000 км.Преко сили 200 000 км.
  • #24
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 14 - да бутално цилиндровата група ще се износва по-малко, но основни и биелни лагери се товарят повече.
  • #23
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Аз си сменям маслото на 3000.
  • #22
    АвтоПън ( преди 8 месеца )
    12-15000 км за маслото не повече, и си я карам 22 годишната японка
  • #21
    mech ( преди 8 месеца )
    20 хиляди смяна на масло са много. Не повече от 8 хиляди с синтетик
  • #20
    Жгмъц ( преди 8 месеца )
    Новите дойчен авариен дръгелен бичат по две вериги с едно масло))))
  • #19
    Popa ot razgrad ( преди 8 месеца )
    По всеизвестни причини от такава статия най-много биха се заинтересували българите...
  • #18
    до 15 ( преди 8 месеца )
    Имам Kia Ceed crdi.... Наближава 200 хиляди. Сменям масло на 20 хиляди и там до където съм го налял след 20 хиляди нивото си е същото!
  • #17
    112 ( преди 8 месеца )
    Когато си купил правилната за теб марка и модел можеш много години да я караш с удоволствие. Аз съм така с моя японец и макар че мога да си позволя да взема друга нова не мисля да го правя а и скоро няма да ме предаде с нужните грижи. ;)
  • #16
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Защо ви е една кола да изкарва 500 хиляди, изобщо кой може да изтрае да е с една и съща кола повече от 5 години, това е безумно.
fallback
Последни