IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шест бизнес седана, които бързо ръждясват

Каросерията на тези модели изискват много внимателен преглед преди покупка

Изглежда, че един солиден и скъп бизнес седан е гаранция за качество и издръжливост, защото производителите обикновено не пестят при направата на такива модели. Дори и седаните със статут обаче, с течение на времето се огъват под натиска на корозията. В галерията ви показваме шест модела, които, противно на очакванията, ръждясват с голям размах.


6 бизнес седана на старо, които бързо ръждясват (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Fe2O3.nH2O ( преди 2 седмици )
    За когото му е важно да кара седан без ръжда - да си търси кола направена от алуминий:Ауди А8Тесла Модел S Ягуар XEЯгуар XFЯгуар XJ
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Няма как ( преди 2 седмици )
    Японците на тея чукари и камънаци внасят всичкото стомана и т.н.,нямат грам природни ресурси и пак долу-горе им изкарват колите доста повече от колите произведени в БГ :ррр, ние с толкова богати минни залежи,накрая кво произвеждаме даже и мотокари вече НЕ,яшонците ако имаха нашия ресурс от полезни изкопаеми щяха да бият и Германия и ВСИЧКИ други по надеждност на изработка на детайлите в колите,ама нъц...
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Хейтър ( преди 2 седмици )
    Всичко е ръждилник. Те ако не ръждясат как ще си купиш нова.
  • #10
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    С s80 сте се объркали както и точно с тази е класа
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До #6 ( преди 2 седмици )
    Не съм фен на определена марка. Всички си имат кусури. При японските ламарините са по-тънки. Определено не са разчетени да траят по 20-30 години, колкото се карат колите в България.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Най яко ръждясва Сайбъртрък на Тесла.
  • #7
    11 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    На дачията последния дерт ми е ръждата сутрин като запали и черпя комшиите
  • #6
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 седмици )
    До 2 Явно си виждал японски коли само на картики и си заблуден фен наВАГ групата.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лесни ( преди 2 седмици )
    Копирана статия
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До тинтири ( преди 2 седмици )
    Всеки автомобил е податлив на ръка. Волво от времето, когато бяха собственост на Форд са катастрофа, сравнени с поколенията преди това. За времето под шапката на Гийли е все още рано да се каже, но до момента за 9-10 години ръжда не съм видял по ХС90 и ХС60, нито по първите им седани, за разлика от тези от фордово време, дето ръждясваха на 8-9 година в Канада.Тойота Камри имат ръжда, но по предни на това поколение. Съседът ми е с Камри 2006 и има ръжда.