Изглежда, че един солиден и скъп бизнес седан е гаранция за качество и издръжливост, защото производителите обикновено не пестят при направата на такива модели. Дори и седаните със статут обаче, с течение на времето се огъват под натиска на корозията. В галерията ви показваме шест модела, които, противно на очакванията, ръждясват с голям размах.
6 бизнес седана на старо, които бързо ръждясват (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство: 2011-2018Б
Проблемна възраст: 5-7 години
Ситуацията с корозията при седмото поколение на Camry е неочаквано тъжна за Toyota. И не само по предните ръбове на капака и покрива. Седаните преди рестайлинг често имат ръжда по капака на багажника и отворите му, капаците на вратите, долната част на каросерията, арките и подрамките.
Не я виждате? Тогава просто трябва да проверите всичко по-внимателно: погледнете под всички уплътнения, огледайте всеки шев. Изненади могат да ви очакват и в двигателния отсек. Пукнатини в боята на лонжероните се срещат дори при екземпляри, които се на били удряни.