При покупката на употребяван южнокорейски автомобил мнозина се надяват на евтина и безпроблемна работа. Не всички модели обаче оправдават тези очаквания. Представяме ми пет такива компактни модела, които карат собствениците си често да посещават сервиза.
Пет проблемни компактни корейски автомобила (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство: 2002-2024
Среден пробег до сериозен ремонт - 80 000 км
Въпреки емблемата на Chevrolet, това е 100% "кореец". Разработен от Daewoo и по-късно прехвърлен на марката GM, той уверено зае своята ниша на пазара. И дълго време се произвежда с минимални промени, включително в Узбекистан. Годините на експлоатация обаче разкриха много слаби места.
Лошата боя е първото разочарование за собствениците. Бързо се появяват дупчици по капака и праговете и почти веднага започват да ръждясват. По-лошото е, че боята се отлепва още по-бързо от пластмасовите части, като брони и дръжки на вратите. Макар че самата каросерия не е склонна към корозия, особено ако колата не е удряна.
Интериорът също не издържа проверката на времето. Още при 100 000 км седалките започват да губят форма. Пластмасата се лющи, а копчетата за климатика се износват до неузнаваемост. Блокът за управление на климатика често се поврежда, часовникът на таблото спира да работи, а централното заключване започва да си прави каквото си иска.