При покупката на употребяван южнокорейски автомобил мнозина се надяват на евтина и безпроблемна работа. Не всички модели обаче оправдават тези очаквания. Представяме ми пет такива компактни модела, които карат собствениците си често да посещават сервиза.
Пет проблемни компактни корейски автомобила (ГАЛЕРИЯ):
Най-масовите двигатели 1.4 и 1.6 (серии F14D3 и F16D3) страдат от блокиране на клапаните до 2007 година, но по-късно това е отстранено. Други проблеми обаче остават - теч на масло, запалителна бобина с кратък ресурс и блокиране клапите на всмукателния колектор. По-добре е да се избягва автоматичната трансмисия Aisin 81-40LE, която е монтирана с двигателя 1.6, защото често изисква скъпи ремонти още на 100 000 км.
Окачването? Първите почуквания могат да се появят след 30 000 км, а след 80 000 сериозните ремонти са неизбежни. Задните амортисьори и безшумните блокове са първите неща, които се нуждаят от подмяна. Кормилната рейка е друга болна тема - може да започне да чука или да тече при всеки пробег.
И все пак, Lacetti има силни страни. Надеждната автоматична скоростна кутия ZF 4HP16, която се предлага с 1,8-литровия двигател, служи дълго време и без проблеми, както и ръчната скоростна кутия D16. Като цяло в дизайна на автомобила няма нищо сложно, а резервните части са евтини и лесно се намират.


0