IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственици на BMW i3 се оплакват от шокиращи сметки за батерии

Клиенти съобщават за оферти от дилъри, вариращи от 30 000 до 71 000 долара

BMW i3 се появи на пазара през 2013 г., като отбеляза началото на прехода на баварския производител към пълна електрификация. Първоначално проектиран като градска кола, моделът беше спрян от производство в края на 2021 г., като общият му тираж е около 250 000 бройки.


BMW i3


От тях близо 50 000 бяха реализирани на американския пазар. И сега част от тях се оказват сериозен проблем за собствениците си, които остават неприятно изненадани от високите разходи за поддръжка, съобщава Carscoops.

Според информациите много собственици, на които вече се налага да сменят батерията на своето i3, се оплакват от нейната висока цена. В няколко случая тя е над 30 000 долара, а един от клиенти посочва шокиращите 71 000 долара.


BMW i3


BMW продаваше i3 както като изцяло електрическо превозно средство, така и като хибрид с разширен пробег и малък двигател с вътрешно горене. Сега, когато малката кола вече не се произвежда, изглежда дилърите са решили да се възползват и да „ударят“ собствениците с огромни сметки за ремонт.

Проблемът се свежда до високоволтовата батерия, използвана от i3. Тя се състои от осем клетки и когато само една се повреди, сметката за ремонт скача застрашително. Потребители на Reddit и на Facebook твърдят, че дилър им е поискал 33 000 долара за смяна на батерия, а друга публикация твърдят за оферта от 38 000 долара за нова батерия.


BMW i3


Потребител на Reddit просто попита: „Това правилно ли е?“ и споделя снимка на впечатляваща оферта за услуга на обща стойност 71 208,27 долара. Тази цифра надвишава с 57% цената на ново BMW i3 през 2021 г., която е била от 45 445 до 52 495 долара.


0 от 500
  • #9
    6 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Всички знаят че батерията на i3 е супер здрава, и е с минимална деградация. Това сигурно е на милион км, за да иска смяна.
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    #5 да бе да - тоя с карбуратора от ваше село взима ли по 10000лв да ти оправи стария щото са много кът майсторите? Стига глупости.
  • #7
    19 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    нали не се скапваха батериите бързо.. защо тези 5-10 годишни бмвта сменят батерии? хмм.. нещо не е както ни казват май.
  • #6
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Звучи нереално за 30 квтч батерия и си е чист обир даже който я смени на такава цена е мазохист
  • #5
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Лудория ( преди 2 седмици )
    Нормално ми се струва това. Изисква се батерия по стари технологии, да се намери добре платен електричар, който да свърши работата безопасно... Това са нормални неща и не виждам защо се плашат или им е неочаквано. Да пробват да ремонтират карбуратор в наше село - един специалист за целия град в сервиз. Един! Може да има хора, които си ги правят сами, но за хора като мен, които не умеят, има един. Или да пробват да си оправят Ролс Ройс? По-същия начин е. Няма как да намериш монтьор навсякъде...
  • #4
    22 rate up comment 2 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 2 седмици )
    абе друго си е да те събудят с шамар в лицето...любители на силни усещания...
  • #3
    20 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    електрификацията върви по план
  • #2
    25 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Яко е да си еко. За 11г. зареждане от вятър и слънце не спестиха ли тия природолюбители пари барем за една батерия?
  • #1
    21 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Само няма да се плашиш, кппеуе