fallback

Собственици на BMW i3 се оплакват от шокиращи сметки за батерии

Клиенти съобщават за оферти от дилъри, вариращи от 30 000 до 71 000 долара

BMW i3 се появи на пазара през 2013 г., като отбеляза началото на прехода на баварския производител към пълна електрификация. Първоначално проектиран като градска кола, моделът беше спрян от производство в края на 2021 г., като общият му тираж е около 250 000 бройки.

От тях близо 50 000 бяха реализирани на американския пазар. И сега част от тях се оказват сериозен проблем за собствениците си, които остават неприятно изненадани от високите разходи за поддръжка, съобщава Carscoops.

Според информациите много собственици, на които вече се налага да сменят батерията на своето i3, се оплакват от нейната висока цена. В няколко случая тя е над 30 000 долара, а един от клиенти посочва шокиращите 71 000 долара.

BMW продаваше i3 както като изцяло електрическо превозно средство, така и като хибрид с разширен пробег и малък двигател с вътрешно горене. Сега, когато малката кола вече не се произвежда, изглежда дилърите са решили да се възползват и да „ударят“ собствениците с огромни сметки за ремонт.

Проблемът се свежда до високоволтовата батерия, използвана от i3. Тя се състои от осем клетки и когато само една се повреди, сметката за ремонт скача застрашително. Потребители на Reddit и на Facebook твърдят, че дилър им е поискал 33 000 долара за смяна на батерия, а друга публикация твърдят за оферта от 38 000 долара за нова батерия.

Потребител на Reddit просто попита: „Това правилно ли е?“ и споделя снимка на впечатляваща оферта за услуга на обща стойност 71 208,27 долара. Тази цифра надвишава с 57% цената на ново BMW i3 през 2021 г., която е била от 45 445 до 52 495 долара.

fallback
  • #30
    аьаьаь ( преди 4 месеца )
    Правилнио е . незнаят ли принципа, болен на легло се ***.Както HP продаваха мастилено струйни принтери с глави вътре на цена по-ниска от самата глава, като отделна част. За това автомобилите на бъдещето ще са, като с телефоните ползваш и хвътляш, като свърши пробега.
  • #29
    popa ot razgrad ( преди 10 месеца )
    Тесла има 20 сервиза в БГ???...wow...много съм изостанал...
  • #28
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    МитЕ,за бутилка ракия никой няма да се поти да ти смени батерията.Цената в сервиз е 100 долара за час,трудът е по скъп от самата батерия.
  • #27
    PLAID ( преди 10 месеца )
    Затва си взимате правилната кола (Model S/3/X/Y) с масовите цилиндрични клетки 18650 (S/X) или 21700 (тройката и игрека), които батерии ги има в магазините за LED фенерчета и електронни цигари, минавате през някой от 20-те Tesla сервиза в БГ и ви подменят ако има някоя дефектирала за бутилка ракия. Призматичните клетки на останалите коли са тегавиня. Поради което всички взеха да минават на цилиндрични. Ама, види се, късно либе за китка.
  • #26
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 15: Та 8000 хиляди долара пари ли са за българина, нищо работа. 14 500 лева не са никакви пари за българина за една простааа батерия.
  • #25
    q ( преди 10 месеца )
    (продължение) Като оправи и течовете на масло и антифриз тамън петциврената сума в евро ще е по-скъпа от това което е дал да закупи автомобила. Ха сега де?
  • #24
    q ( преди 10 месеца )
    Отваряме интернет откъдето са изкопали таз оферта и виждаме реалните цени на батериите - 7 до 9 000 евро. Естествено ще има и доставка и монтаж. Интересно ми е защо фирма от Тексас иска оферта от такава в Сиатъл. Нак вероятно е поискала колата да се обслужи на място и тези гледат да ги откажат. Както и да е. Стига с тая пропаганда. Хайде чичо Гоче да се изтъпани в оторизиран сервиз на БМВ и да поиска оферта за 15 годищният му кошник - смяна на избушен DPF,две кислородни и една ламбда сонди.
  • #23
    анонимен ( преди 10 месеца )
    За пореден път се убеждавам, че някои, главно такива, които злорадстват, четат само заглавието. В статията си го пише, но и само от заглавието средно интелигентен човек би разбрал, че това е спекула от страна на дилърите. А батериите на Ай тройките наистина са здрави. Интересно е какъв процент са за ремонт или смяна и как се е стигнало дотам.
  • #22
    Гост ( преди 10 месеца )
    Хайде честито,електричари!
  • #21
    ФИН-ФЭН_BM1ГЛАДБАХ! ( преди 10 месеца )
    Така е само при БеНЕ-Вето и еМБечките, където НАБУТВАНЕТО е най-пълно и ОКончателно... щом си в ГЕРМАН.премиум требе да си плащаш за ГЯВОЛъКА!
fallback
Последни