fallback

Собственици на BMW i3 се оплакват от шокиращи сметки за батерии

Клиенти съобщават за оферти от дилъри, вариращи от 30 000 до 71 000 долара

BMW i3 се появи на пазара през 2013 г., като отбеляза началото на прехода на баварския производител към пълна електрификация. Първоначално проектиран като градска кола, моделът беше спрян от производство в края на 2021 г., като общият му тираж е около 250 000 бройки.

От тях близо 50 000 бяха реализирани на американския пазар. И сега част от тях се оказват сериозен проблем за собствениците си, които остават неприятно изненадани от високите разходи за поддръжка, съобщава Carscoops.

Според информациите много собственици, на които вече се налага да сменят батерията на своето i3, се оплакват от нейната висока цена. В няколко случая тя е над 30 000 долара, а един от клиенти посочва шокиращите 71 000 долара.

BMW продаваше i3 както като изцяло електрическо превозно средство, така и като хибрид с разширен пробег и малък двигател с вътрешно горене. Сега, когато малката кола вече не се произвежда, изглежда дилърите са решили да се възползват и да „ударят“ собствениците с огромни сметки за ремонт.

Проблемът се свежда до високоволтовата батерия, използвана от i3. Тя се състои от осем клетки и когато само една се повреди, сметката за ремонт скача застрашително. Потребители на Reddit и на Facebook твърдят, че дилър им е поискал 33 000 долара за смяна на батерия, а друга публикация твърдят за оферта от 38 000 долара за нова батерия.

Потребител на Reddit просто попита: „Това правилно ли е?“ и споделя снимка на впечатляваща оферта за услуга на обща стойност 71 208,27 долара. Тази цифра надвишава с 57% цената на ново BMW i3 през 2021 г., която е била от 45 445 до 52 495 долара.

fallback
  • #10
    До 10 ( преди 8 месеца )
    И колко да е супер здрава, с 200 км пробег едва ли издържа 1 милион километра
  • #9
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Всички знаят че батерията на i3 е супер здрава, и е с минимална деградация. Това сигурно е на милион км, за да иска смяна.
  • #8
    анонимен ( преди 8 месеца )
    #5 да бе да - тоя с карбуратора от ваше село взима ли по 10000лв да ти оправи стария щото са много кът майсторите? Стига глупости.
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    нали не се скапваха батериите бързо.. защо тези 5-10 годишни бмвта сменят батерии? хмм.. нещо не е както ни казват май.
  • #6
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Звучи нереално за 30 квтч батерия и си е чист обир даже който я смени на такава цена е мазохист
  • #5
    Лудория ( преди 8 месеца )
    Нормално ми се струва това. Изисква се батерия по стари технологии, да се намери добре платен електричар, който да свърши работата безопасно... Това са нормални неща и не виждам защо се плашат или им е неочаквано. Да пробват да ремонтират карбуратор в наше село - един специалист за целия град в сервиз. Един! Може да има хора, които си ги правят сами, но за хора като мен, които не умеят, има един. Или да пробват да си оправят Ролс Ройс? По-същия начин е. Няма как да намериш монтьор навсякъде...
  • #4
    popa ot razgrad ( преди 8 месеца )
    абе друго си е да те събудят с шамар в лицето...любители на силни усещания...
  • #3
    анонимен ( преди 8 месеца )
    електрификацията върви по план
  • #2
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Яко е да си еко. За 11г. зареждане от вятър и слънце не спестиха ли тия природолюбители пари барем за една батерия?
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Само няма да се плашиш, кппеуе
fallback
Последни