fallback

Кои производители промениха електрическите си планове?

Началото на 2024 доведе до сериозно преосмисляне на стратегиите за електрификация

Почти всеки ден се появяват новини, че електрическото бъдеще не се е оказало толкова забавно и толкова близко, колкото изглеждаше доскоро. Някои производители вече обявиха, че ще забавят развитието на електрическия си транспорт, за да обърнат повече внимание на добрите стари двигатели с вътрешно горене. Защо се стигна до това положение и как ще се променят плановете за електрификация на някои от най-големите компании в света?

Водещи производители променят плановете си за електрификация (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #23
    Бай Щайга ( преди 2 месеца )
    След 20 години ще доминират водородните клетки. И електромобилите ще засъхнат.Тези на бензин и нафта. Тези автомобили ще бъдат сприни. Бъдещето е на водорода.
  • #22
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Излишната електроенергия която никой не изкупува могат да я превърнат в такава която се съхранява лесно, лятото когато има в изобилие да си го прехвърлят във водород или каквото се сетят, пак ли програмистите трябва да ви даваме акъл, обаче това цялото е като кола хибрид, нито рак нито щука!
  • #21
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Към момента себестойността на произведената възобновена енергия е по-ниска от таксите за пренос дори в България които са на рекордно ниски цени от само 7 стотинки за киловатчас. Смятай защо в Германия си монтират фотоволтаици въпреки че имат 30% по-малко слънцегреене на година. Там само таксите за пренос започват от 30 стотинки за киловатчас и ще платиш толкова дори енергията да ти струва 0 лв на борсата. Цената на енергията е почти еднаква и в България и в Германия и в цяла Европа.
  • #20
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ами говори с езика на математиката тогава? Аргументирай мнението си с цифри? Засега говориш само с абстрактни величини, които не са измерими. Аз многократно съм давал примера за себестойност на енергия от фотоволтаици, като никой не е могъл да ми докаже обратното. И сам можеш да сметнеш за произволно инвестиция във фотоволтаици и да дадеш сметките да видиш, че излизат. Също така както казваш няма добра и лоша енергия, а има евтина и скъпа. Евтината ще победи всеки път когато пече слънце и духа
  • #19
    Пропов ( преди 2 месеца )
    В природата е господстващ законът за естествения подбор. Не става дума за лошо - добро, слабо - силно или такива абстрактни величини, който могат да се интерпретират и манипулират. Става дума за математика и логика. Казано по бабешки - с пръдня боя не става. А ел. мобилността се базира на такава идея, подкрепена от много мащабна интерпретация и манипулация. Поне към момента, тока не е този извор на евтина и зелена енергия , за което ни го представят. Математиката не излиза.
  • #18
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да видя дали правилно съм те разбрал? Твърдиш че износването на гумите и съответно увеличените фини прахови частици във въздуха от тях са огромен проблем за градовете и населението но от ауспуха на осмака или шестака не излиза нищо вредно и това са измислици на зелените? Правилно ли съм те разбрал? Едните са добри, а другите са лоши? Да бяхме оставили фотоволтаиците и перките без субсидии да оцеляват на един лев за киловатчас. Мълчиш, че сега са най-евтиния източник , а субсидираме въглищата
  • #17
    Лудория до q ( преди 2 месеца )
    Няма добри и лоши в живота. Такива категории са измислени за човешките представители без възможност за мислене и за децата, за да се обяснява достъпно за съзнанието им по това време. Лесно е да посочиш този е лош и веднага да започне самонавиването/повторение/захлас. Продават 3-цилидрови, защото само така покриват екобезумствата на хората без работа из институциите. Ако ги нямаше, още щеше да си има нормални 4 и 6 цилиндрови двигатели (пиша за тези, за които бих проявил интерес).
  • #16
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #12 как си я представям аз няма значение - как си я представяха европа и някои фанатици - "след 2030 без двг" от сорта неща - е мисля че и слепите виждат че няма да стане и няма да стане дори са новите автомобили, да оставим настрана втората употреба.. Със забрани и закани нищо не се постига.
  • #15
    q ( преди 2 месеца )
    Ама сме хитри а? Как разкрихме заговора на лошите, а че добрите Ви продават в момента коли с три цилиндрови моторчета на цени на които можеше да се купят V6 само до преди няколко години. Това не ни интересува сега - глей колко колко такива има втора ръка, ама след 5 години друго ще пеете. Цените на колите с ДВГ втора ръка ще са недостъпни за Вас
  • #14
    Лудория ( преди 2 месеца )
    ...проблеми от експлоатация, съхраняване, ремонт... Но трябва да се направи от грамотни хора с желание да подобрят нещата в големите градове, а не пискливи хора без работа като политици, пишещи по форуми, неправителствени организации и подобни не създаващи продукт с умения и знание. Ето как се появиха проблемите за износване на гумите, влиянието на тежестта, самозапалването, трудното гасене на електромобилите. Могат да бъдат решени, но трябва време и технология. Сегашните не стават.
fallback
Последни