fallback

Кои производители промениха електрическите си планове?

Началото на 2024 доведе до сериозно преосмисляне на стратегиите за електрификация

Почти всеки ден се появяват новини, че електрическото бъдеще не се е оказало толкова забавно и толкова близко, колкото изглеждаше доскоро. Някои производители вече обявиха, че ще забавят развитието на електрическия си транспорт, за да обърнат повече внимание на добрите стари двигатели с вътрешно горене. Защо се стигна до това положение и как ще се променят плановете за електрификация на някои от най-големите компании в света?

Водещи производители променят плановете си за електрификация (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Лудория ( преди 3 месеца )
    Защо няма да има електрификация - защото ако няма политически натиск и финансови стимули, малцина ще си купят електрически автомобили. Лесно е. Все се развяват разни неща колко е евтино да имаш електромобил, колко малко плащаш данъци/такси... Като изчезнат всичките, ще остане истинска бройка фенове на електромобили. Няма лошо в електромобилите, но трябва да бъдат оставени на естествено развитие. В големите градове може да има вид стимулация, но след икономически и технически анализ на възможните
  • #12
    До 9 ( преди 3 месеца )
    Я кажи как си си представял електрификацията и защо няма да я бъде? Защото повечето антиелектрици имате напълно нереалистични очаквания и си мислите че всичко става с щракане на пръсти. Решават днес в Брюксел че от утре няма да продават електромобили и както в неделя са се движили по улиците само автомобили с ДВГ от понеделник започват да се движат електромобили и нито един автомобил с ДВГ, като още в понеделник преди обяд на всяко паркомясто има изградена зарядна станция. Познах ли? Няма да е!
  • #11
    До 10 ( преди 3 месеца )
    Бинго! Стогодишните забавят своите планове за електрификация, защото се оказа, че не било толкова лесно да произвеждаш електромобили, колкото си мислеха докато се подиграваха през 2018 година на Тесла и обясняваха, че когато дойде времето ще я изместят от пазара, защото имат целия опит на света в производството на автомобили, а електромобили се произвеждали лесно - сменяш двигателя с електрически и бухаш една батерия в багажника. Сега пазарният им дял се заема от напълно нови играчи.
  • #10
    анонимен ( преди 3 месеца )
    9 Как реши че няма да я бъде? Пише че се забавя. Но по-скоро някой производители забавят електрификацията, а това може да не доведе, до цялостно забавяне, защото други ще им вземат пазарния дял.
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    ясно е едно - електрификацията както я мислеха няма да я бъде. Даже няма да е и близо. През 2030 нищо няма да се случи кой знае какво. Постепенно и бавно ще стават нещата а не както някои им се ще утре да няма двг - 50 години още ще вървят поне двг по улиците това е реалността.
  • #8
    Абе каскет ( преди 3 месеца )
    Гостенино, толкова ли се гордееш че си неграмотен, че чак приемаш грамотността за обида и се опитваш да обиждаш грамотните с грамотността им? Получава ти се, благодаря за комплиментите! Вие продължавайте да вярвате че 78% годишен ръст на продажбите на електрически превозни средства в Китай, означава срив на продажбите И ако този срив се задържи продажбите съвсем ще спрат. Толкова е лесно да лъжеш неграмотни, като за най-голям кеф им казваш предварително че ти ги излъжеш и пак ВЯРВАТ.
  • #7
    Друг Гост ( преди 3 месеца )
    Според мен е нормално да се охлади пазара и е време да се направи оценка на проблемите и да се работи по тях. Явно субсидиите спират. Да се види какви данъци ще има - сега едните налагат на отделени емисии, а други на тегло. Според мен първо трябва да направят бетериите на модули за да може лесно да се смени само един модул - това ще намали застраховките, а и може да формира пазар втора ръка. Ще видим...
  • #6
    Швабен зи каскен ( преди 3 месеца )
    Сблъсъкът между форумната тесльофрения и реалността се изразява в нечленоразделно пелтечене и многократно повтаряне на вече паднали опорки. Дерзайте, функционални "грамотници", дерзайте, ха-ха-ха!
  • #5
    PLAID ( преди 3 месеца )
    Които разбраха, че катерицата не може да почне да лети. Че посмъртно не можеш да настигнеш Влака с 6-те Гигафабрики, най-голямата глобална и безотказна бързо зарядна мрежа в Света, собствените мини и рафинерии, собствена технология, с най-добрите специалисти по материалознание, с най-продаваните и най-добрите коли второ поколение в Света, собствените производствени роботи (Optimus, Godzilla, Iceman и Wolferine), собствена сателитна мрежа от 5289 сателита в орбита StarLink и ел. централи MegaPack
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да Ви предупредя, влизате в полемика с местния Мун_40, наречен Електрика или Митбъстер.Вие може да живеете в реалния свят, но той е по по най знаещ и можещ, защото гледа клипове в Ютуб, знае сайта на ЕСО и енергийните борси и най важното може да смята сложна лихва в проценти в Ексел.Къде сте тръгнали изобщо да спорите с такъв ерудиран капацитет не знам.Контакти, мощности, проценти, време, гледайте Екселски таблици и си трайте.
fallback
Последни