IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Странно: Ferrari тества Tesla Model S Plaid във фабриката си

Появата на електрическия седан в Маранело определено е изненада (ВИДЕО)

Един от последните автомобили, с които едно Ferrari би трябвало да се сравнява, е Tesla. Затова е доста странно да се види как служители на производителя на спортни коли тестват Model S Plaid във фабриката в Маранело. Това обаче е факт, става ясно от видео, публикувано в YouTube-канала Varryx.


Tesla


Едва ли Ferrari има планове за участие в сегмента на електрическите седани, така че появата на Model S в базата на италианската компания определено е изненада. В Маранело наистина работят върху редица електрифицирани модели, но това са основно хибриди, като почти половината от продажбите на марката през миналата година бяха на автомобили със смесено задвижване.

Първото електрическо Ferrari ще излезе не по-рано от края на 2025 г., но вероятно в компанията усещат бъдещите настроения на пазара. И затова инженерите сравняват най-мощната Tesla с бъдещата PHEV-система, която ще изстрелва колите на Ferrari от 0 до 100 км/ч за по-малко 2 секунди, преди да се активира бензинови двигател.



Последните информации сочат, че италианският автомобилен производител ще пусне три нови автомобила през 2024 г., единият от които може да бъде оборудван с plug-in хибриден V6 двигател с двойно турбо. Твърди се, че наследникът на LaFerrari ще разполага с двигател, извлечен от модела 296 GTB. Очаква се и дебютът на заместника на 812 Superfast, но той вероятно няма да получи никаква електрификация и ще се придържа към V12 двигател с атмосферно пълнене.

Всъщност, Ferrari може да се фокусира върху хибридите в момента, но, подобно на останалата част от индустрията, той също проучва възможността за пускане на електрически превозни средства с батерии. Model S може и да не е най-популярният модел на Tesla, но с над 1000 к.с. в своята топ-версия всеки електромобил на Ferrari ще трябва да се съобразява с него.


0 от 500
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до 5 ( преди 2 месеца )
    Имам познат, който има Ферари, а в момента го е оставил да се продава в германска автокъща. Това, което го е мотивирало да се опита да се отърве от колата е начина, по който се обслужба - смяна на свещ се случва, като от задната страна на колата застава специално направен от Ферари стенд с кран, който на практика вади мотора, за да се смени една свещ. Доколкото знам, мисля, че я закара до Австрия с репатрак за тази манипулация. А цената беше няколко хиляди евро. Кола за позьори.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Ей ме на, да коментирам. Уви, Поло-то от статията за гуми, си е за там. Това че и тук се използва думата Тесла, не значи че трябва автоматично да мислиш за Поло. Мисли си за последното Ферари, продадено за 50 000 000 и си задай въпроса - кога ще има Тесла, продадена за 50 000 000? Пиша за автомобил, а не за завод... Аз ще ти подскажа - допускам, че има само един автомобил на Тесла, който може да е скъп, но не знам колко ще струва да се върне от Космоса преди да се плесне в слънцето. ;)
  • #7
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз съм карал 4 различни тесли докато си скучая. Ти колко ферарита си карал че толкова си се превъзбудил?
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До 5 ( преди 2 месеца )
    Ама разбира се никаква емоция то направо да заспиш докато ускоряваш като Чирон и Страдале
  • #5
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    3-ти, няма вариянт в този ми жовот, да предпочета Тесла (или друга електрика) пред Ферари. Дори да е с 5с по бърза 0-100 или 200. Ускорението не е всичко, за мен няма емоция при ел. коли. Но един заклет електричар, няма как да го разбере.
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 3 ( преди 2 месеца )
    0 до 200 Плайд ги прави за 6 секунди не 9 иначе има накъде, но с все по-малка разлика и реално е лудост и изстрелване като изтребител
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Нормално е ( преди 2 месеца )
    Притесняват се италианците щото вече всяка електрическа кола от среден клас е по бърза от бензиново Ферари. Достигат се и едни физични бариери които не могат да бъдат преминати а и няма смисъл. Ускорение 0 до 100 за под 2 секунди, ускорение 0 до 200 под 9 секунди, максимална скорост 400+ това вече е постигнато със електрически коли. Повече няма накъде и няма смисъл. Сега им остава само да се състезават за аеродинамика, стабилност в завоите, ниско тегло, пробег и скорост на зареждане.
  • #2
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И на мен ми е странно как лудория още не се е появил да каже че със същия успех са можели да тестват и поло 90 коня защото за него било едно и също като Тесла.
  • #1
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И да се молят Тесла да не пуска Роудстъра..