Автомобилната индустрия е изправена пред „перфектна буря“ - правителствени политики, променливо клиентско търсене, високи разходи, мрежови проблеми и кризи с доставчици засягат индустрията. Всичко това заплашва бившата доминация на Германия като автомобилен производител и, разбира се, са свързани с електрификацията. Тя просто няма как да бъде завършена успешно без най-големия автомобилен пазар в Европа, пише в свой анализ Focus.de, като посочва 5 фактора, които могат да разрушат сектора.
5-те фактора, които заплашват автомобилната индустрия в Германия (ГАЛЕРИЯ):
Фактор №2: Клиентът
Неотдавна американската компания за коли под наем Hertz обяви, че една четвърт от нейния американски автопарк ще се състои от електрически автомобили до края на 2024 г. Сега дойде обратът - Hertz иска да продаде 20 000 електрически коли, една трета от електрическия парк, и да използва парите за закупуване на автомобили с ДВГ. А причината е адаптиране към търсенето на клиентите.
Неотдавна американската компания за коли под наем Hertz обяви, че една четвърт от нейния американски автопарк ще се състои от електрически автомобили до края на 2024 г. Сега дойде обратът - Hertz иска да продаде 20 000 електрически коли, една трета от електрическия парк, и да използва парите за закупуване на автомобили с ДВГ. А причината е адаптиране към търсенето на клиентите.