IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В епохата на електрификация Toyota ще прави нови ДВГ

Японците са категорични, че това е „практичен път“ към въглеродна неутралност

Toyota често се обявява срещу цялостния преход към електрически превозни средства (EV), като непрекъснато посочва водородната технология и продължаващото производство на ДВГ като важна част от стратегията си. Сега бившият главен изпълнителен директор на компанията Акио Тойода обяви старта на нов проект, като подчерта за пореден път, че хибридите и двигателите с вътрешно горене (ДВГ) „все още играят роля“ в постигането на целите за въглеродна неутралност.


Toyota


През ноември Toyota повиши прогнозата си за производство на електрически превозни средства с батерии (BEV) за 2025 г., но малко по-късно обяви, че очаква да произведе повече автомобили с водород до 2030 г. от първоначално планираните. В петък Тойода, който след напускането на поста си, остана в компанията като председател, заяви, че новият проект за производство на високопроизводителни ДВГ е получил одобрение от ръководството и той ще играе основна роля в стратегиягта на компанията през 2024 г.

„ДВГ все още има голяма роля като практическо средство за постигане на въглеродна неутралност. Затова, нека усъвършенстваме тяхната технология", заяви Тойода, като подчерта, че е получил одобрение от настоящия главен изпълнителен директор на Toyota - Коджи Сато и от други членове на управата на концерна.

Бившият президент не разкри повече подробности, като предпочете да повтори това, което казва през последните години, а именно необходимостта от плавен преход към електрификация, в която сериозна роля може да играе именно водородът.


Акио Тойода


„Електрическите превозни средства с батерии не представляват единствения начин за постигане на въглеродна неутралност. Има и други варианти, затова трябва да сме ентусиазирани, че поемаме това предизвикателство", каза още Тойода.

Благодарение на нови разработки на двигатели с вътрешно горене, Toyota се надява не само да помогне в борбата с въглеродните емисии, но и същевременно да запази работните места в автомобилната индустрия. Тойода посочи, че в момента около 5,5 млн души работят в автомобилния сектор само в Япония и голяма част от тях разчитат на производство на части за автомобили с ДВГ.

„Тези хора подкрепят Япония и имат уменията да направят Япония на утрешния ден силна. Никога не трябва да губим тези хора. Нека продължим да правим двигатели именно заради тях. Няма да позволя цялата работа, която са свършили досега, да отиде на вятъра“, каза още бившият президент на Toyota.


0 от 500
  • #79
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ел Зомби ( преди 8 месеца )
    В ЕВРОПА като обявят че спират бензинов модел и почват да ги купуват като луди! Кой плаща утилизацията на старите батерии? Всеки ли ще си пусне кабел от терасата до колата? Говоря за Европа!Ще издържи ли електрическата мрежа, кой ще плати подмяната и?И.т.н.
  • #78
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Това също го има в YouTube, доказано от истински инженер, който притежава Тесла. https://youtu.be/HRYS5VWXZts Правите ли разликата? Я кажете нещо лошо за toyota? Нещо да ви е лъгала някога? Ако си признаете нещо такова, за вас означава земята да се отвори и да ви погълне и не можете да си го позволите. Аз съм тук да разменяме информация, независимо дали ни харесва, А вие сте тук да браните с лъжи правата Вяра и не може да кажете лоша дума срещу "създателя" и божеството в което ВЯРВАТЕ.
  • #77
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ето например аз мразя да ме лъжат и си признавам грешките. Ето една моя грешка - твърдях че пикапа на Тесла ускорява по-бързо от porsche 911 докато дърпа същото Порше 911. Оказа се че Тесла излъгали като са ни подвели да си мислим че става въпрос за четвърт миля, аз сега показали резултата за една осма миля и вероятното четвърт милята porsche-то щеше да излезе напред. Дори това е много добро постижение, но лъжата си остава и ме дразни и не го крия нито пък ще тръгна да го отричам като вас.
  • #76
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Пак хвърляш цифри на воля въпреки че знаеш че винаги когато кажеш някоя цифра те улавям във въздуха, че лъжеш. Как го сметна този разход? Маршрута - разстояние и изразходена енергия за изминаването му? Да не стане като смятането на проценти? А за YouTube или който и да е източник на информация различен от една жена каза, което не може да се провери, точно както и твърдението на гост, винаги може да се обори с друг източник от същата медия. Защо не го правите? Защо не дадете пример на твърденията
  • #75
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 11 месеца )
    Возил съм се и във Волво ХС40, разхода е още по висок.
  • #74
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 74 ( преди 11 месеца )
    Той Митичният е завършил Ютюбския полувисш институт, специалност четене на рекламни брошури и статии в Интернет сайтове. Сигурен съм, че е убеден, че Бигмакът, който продават изглежда като на снимката в менюто, защото все пак той е такъв и в рекламите в Ютюб, нали?
  • #73
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 11 месеца )
    Мити4ен,мечтай си.Возиха ме във Фолксваген ИД 4 с 90 км/ч 20 квтч.С 140 км/ч над 25 квтч.*** да лъжеш бабите в парка.
  • #72
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Не случайно втори път питам за какъв автомобил става въпрос. Изгледах отново кратката версия на измерването https://youtu.be/h_6yA4_INNM . Подвел съм ви в бройката на автомобилите не са били 50, а 61. Има и такива които отговарят на написаното от вас, например най лакомия електромобил - audi и трон, който извънградско харчи 22, а на магистрала 25, но пък volkswagen и ъп харчи два пъти по-малко. Средният разход на всички електромобили е 17 и нещо на магистрала и 15 извънградско.
  • #71
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 71 ( преди 11 месеца )
    Кой те излъга и за какъв автомобил става въпрос? Преди месец имаше национално измерване на разхода на 50-на електромобила от различни марки и модели които се движиха заедно от София до Пловдив по магистралата, където засякоха магистрално шофиране със 130 км в час, после през Карлово, където хапнаха и засякоха отново разхода, а след това през подбалканския се прибраха до София и отново засякоха разхода, този път с изкачвания и доста завои. Дори аз бях изненадан Колко е разхода от Карлово до София
  • #70
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 66 ( преди 11 месеца )
    Разход под 20 квтч/100 с 90 км/ч е фантасмагория.