fallback

Toyota разкри напълно нова Camry за Европа

В ЕС седанът ще се предлага в намалена гама на високи цени

Японският автомобилен производител Toyota разкри европейските спецификации на бизнес-седана си Camry. Всички версии на модела за ЕС ще се предлагат с еднакъв външен вид като този на американския вариант, но потребителите на Стария континент няма да могат да изберат опцията със спортен пакет. Задвижващата система също е без алтернатива - Toyota разчита на хибрид (HEV), базиран на 2,5-литров бензинов двигател с атмосферно пълнене.

Това означава, че на практика Toyota ще предложи в Европа същия модел като този в САЩ, като единствените разлики ще бъдат в някои дребни детайли. Фаровете, например, губят характерните си оранжеви вложки, като на версията за Стария континент са добавени фарове за мъгла. Опцията с радиаторна решетка тип „пчелна пита“, кръгли изпускателни тръби и ярък спортен интериорен дизайн няма да се предлага в ЕС, а само обикновени брони и консервативно черно покритие.

Задвижващата система HEV се състои от 2,5-литров двигател, два електрически мотора и електромеханичен вариатор. Европейските седани не са оборудвани със задвижване на всички колела. Мощността е почти същата като в САЩ - 231 к.с. В сравнение с предшественика си, времето за ускорение 0-100 е намалено с 0,4 секунди до 7,9 секунди. Данните за разхода на гориво ще бъдат публикувани през пролетта.

Базовият седан за Европа ще получи опростено виртуално табло със 7-инчов екран, но на клиентите няма да се налага да плащат допълнително за 12,3-инчов сензорен екран, безжично зареждане за джаджи, адаптивен круиз-контрол, контрол на лентата и автоматични спирачни системи.

Всичко това означава, че на Стария континент няма да може да се намери Camry на сравнително достъпна цена. В Испания, например, цените на изходящото поколение на седана стартират от 44 000 евро (48 200 долара) и няма как новият продукта на японския производител да бъде по-евтин.

В Европа продажбите на Toyota Camry не са толкова успешни и това е напълно разбираемо с оглед на цените. За сравнение, в САЩ базовата версия на новия седан е 1,5 пъти по-евтина - 29 990 долара. В Китай ситуацията е още по-странна, тъй като след смяната на поколенията моделът поевтиня, като хибридната версия започвна от 181 800 юана, което е 25 600 долара.

fallback
  • #7
    Кольо ( преди 9 месеца )
    Разликата между САЩ и ЕС са данъците!!!Ние Европейците плащаме много по-високи данъци на всичко!!! Та затова са и високи цените. Добра идея е ЕС-а, ама струва скъпо
  • #6
    анонимен ( преди 9 месеца )
    При една и съща цена на коли от един клас с различно задвижване няма никакъв смисъл да се избере ДВГ-то. Говоря за държави с развита зарядна мрежа.
  • #5
    Скъсаняк ( преди 9 месеца )
    Аз като един истински *** веднага се размечтавам как ще се газифицира този атмосферен 2,5л и колко много километри ще понесе, но 100к лв са сариозна спирачка. Колкото и да е надежден, едва ли ще надживее примерно две Короли, а и съм сигурен, че качеството и комфорта не е два пъти повече от на въпроснтата Корола. Но, това са си мои размишления на едво скръндзаво кисело старче.
  • #4
    Фен ( преди 9 месеца )
    Камри е много по-добър автомобил от боклучавия, некачествен и ненадежден Модел3. Качете се на Камри, покарайте го, после се качете и покарайте Модел3. Комфортът, возията, качеството на материалите, практичността, багажникът и др. са много по-добри при Камри. Единственият плюс на Модел3 е ускорението, но и Тойотата не е бавна с 8 сек от 0 до 100.
  • #3
    Q ( преди 9 месеца )
    Тойотка на цена като Модел 3 Тайланд. Шъ продадат няколко десетки .
  • #2
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Не е спекула а пазар - за щатите всичко е по-евтино заради огромния пазар. Икономика.
  • #1
    анонимен ( преди 9 месеца )
    В САЩ има свободен пазар, дори и в Китай и Русия, тук цари спекула и алчност, дори ще налагат санкции на който реши да продава по-евтино.
fallback
Последни