IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

15-те най-скъпи коли, регистрирани в България през 2023

От McLaren до Rolls-Royce, отминалата година е била рекордна за луксозния сегмент у нас

Отминалата 2023 е била добра година за пазара на нови автомобили в България, както показва традиционната справка на Automedia.bg. Но в най-високите пазарни сегменти тя е била не просто добра, а рекордна. През нея в страната са регистрирани 8 нови автомобила Rolls-Royce - най-доброто постижение на марката в България, 11 нови Ferrari, 9 Lamborghini, 6 Bentley, 4 Aston Martin. Тук не включваме регистрациите на "употребявани" автомобили на реална възраст под една година. Maserati може да се похвали със 74 нови регистрации, Porsche - с рекордните 293 (макар че тези марки имат и модели в по-ниски сегменти). Отлично са се продавали и най-скъпите версии на марки като Mercedes или BMW. България е най-добрият пазар в региона на XM, най-скъпия актуален модел на BMW. Mercedes e пласирал 93 автомобила със стартова цена над 200,000 евро.
   
   
Rolls-Royce Spectre
Първият електрически модел на Rolls-Royce - Spectre - вече е представен и по българските пътища. 2023 е била рекордна година за най-ексклузивната марка на нашия пазар
  
   
Преди да ви покажем Топ 15 на най-скъпите автомобили, продадени в България, две уговорки. Първо, посочените цени са изцяло ориентировъчни и не се отнасят до конкретните бройки, които могат да са и много по-скъпи. Някои от марките на практика нямат официални ценови листи ("ако питате за цената, значи не можете да си го позволите"). Където няма представителство в България, сме се ориентирали по стартовите цени за германския пазар.
Второ, тук разглеждаме само официално регистрирани нови автомобили. Има немалко колекционерски модели, които са внесени в България, но не са регистрирани. Има и доста класически автомобили, чиято цена преспокойно може да бие тази на победителя в нашия списък - справката ни за най-интересните класики, внесени през 2023, можете да видите тук.
   
     
15-те най-скъпи нови коли в България през 2023 (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 8 Еш па тоа па ...
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Spectre-a се подвизаваше в Каршака онзи ден. Красива е.
  • #16
    4 rate up comment 5 rate down comment
    факт ( преди 1 месец )
    Само Ферраритата ще държат цена след време никой никъде няма да иска фв туарег с емблема на ламбо и бентлей
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бат Стеф ( преди 1 месец )
    Нормално за тия съживляци наоколо.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    на всекиму според потребностите на всеки му според възможностите
  • #13
    10 rate up comment 2 rate down comment
    PLAID ( преди 1 месец )
    #10 първо се научи правописа на и-кратко. Второ, един немски шлосер или английска касиерка нямат повече производителност от българските. Причината за ниските доходи е, че едни българи експлоатират други, защото народа е дресиран да си трае. На унгарския шеф му е унизително и под националното достойнство да дава трохи на родители на малки унгарчета! Тук такова няма. Успаният народ не търси сметка къде му отиват парите (публичните средства са лапачката) и после що мрази тези с коли над 10 бона.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    Хайде сега, не е задължително всичко да е кражба. В наше село е едното от големите БМВ-та (видях го вечер със светеще решетка - голям кич), един Астон Мартин, две Бентлита... Не знам кой какъв е, ама единия си има завод и в него работят много хора, другия си има също някакви бизнеси и си работи. Дето се вика, като станеш на 55-60, вече не ти се занимава с каки, а си купуваш кеф. ;)
  • #11
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Боли ме за колите ( преди 1 месец )
    Мен не ме интересува кои са тези коли, а на кого са тези коли и откъде е произхода на средствата с които са закупени. Два прости въпроса, на които доста трудно българското подкупно правителство би могло да отговори. На които никога няма да отговори, по-възможно е да има трупове, пред това да излезе информация от там където трябва.
  • #10
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ниска е пройзводителността на труда в България, затова заплатие са ниски. Ето ви от тази ниска пройзводителност и ниските заплати.
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    бг смешки 2 ( преди 1 месец )
    КРАДЕ се разбира се ! у БГ друго не се прави от 33 години ! за съжаление народеца е яко зле и си мълчи и го допуска с лека ръка ! и мързеливи има много за съжаление !